Twitter Üzerindeki İstenmeyen İçerikleri Nasıl Kaldırabilirsiniz?

Eski adıyla Twitter, Elon Musk tarafından satın alındıktan sonraki adıyla X kitleler üzerinde ciddi bir etkiye sahip. En güçlü sosyal medya platformlarından biri olarak gösterilen Twitter üzerinden karalama kampanyaları düzenlemek, gündem oluşturma çalışmaları yapmak, algı ve itibar yönetimi çalışmalarını yönetmek mümkün. Bir diğer yandan hem markalar hem de bireysel hakkında Twitter üzerinde yer alan içerikler zaman zaman yıpratıcı olabilir. Bu yıpratıcı içeriklerden kurtulmak için Twitter yönetimi ile iletişime geçmek, hukuki yollara başvurmak ya da profesyonel ekiplerden destek almak gibi çeşitli yöntemler mevcut. Peki twitter üzerindeki istenmeyen içeriklerden kurtulmak için neler yapmak gerekiyor?

Twitter Üzerindeki İstenmeyen İçeriklerin Olumsuz Etkileri

Twitter üzerindeki istenmeyen içerikler hem markalara hem de bireylere doğrudan zarar verir. Markalar üzerindeki olumsuz etkileri şu şekilde listeleyebiliriz: 

"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.

Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.

Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.

Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.

Hemen teklif alın
  • Markaların Twitter’da saldırgan içerikler, nefret söylemleri ve karalama kampanyaları ile ilişkilendirilmesi marka üzerinde olumsuz bir algı oluşmasına neden olur.
  • Markaların Twitter üzerindeki olumsuz içeriklere tepkisiz kalması, müşteri sadakatini sarsarak müşteri kaybına neden olur. 
  • Markalar hakkındaki olumsuz içerikler çok kısa süre içerisinde viral hale gelebilir. Bu da yönetilmesi zor sosyal medya krizlerinin ortaya çıkmasına ve marka itibarının dibe vurmasına neden olur.
  • Markalar sosyal medya krizleri ile ya da olumsuz içerikler ile doğru şekilde mücadele edemediği zaman, rakip markalar bunu kendi lehine kullanabilir. Bu da rekabet koşullarında bir hayli geriye düşmek anlamına gelir.
  • Olumsuz içerikler, markaların hukuki sorunlarla mücadele etmesini gerektirebilir. Nitekim müşterilerin davalık olan markalara karşı tutumunu genellikle olumlu değildir.
  • Tüm bu sorunlar çok ciddi mali zararları da beraberinde getirir.

Tüm bu sorunlar markaların kısa süre içerisinde yok olmasına neden olabileceğinden, gerekli önlemlerin alınması hayati öneme sahiptir.

İstenmeyen Twitter İçeriklerinin Bireyler Üzerindeki Olumsuz Etkileri

Twitter üzerindeki olumsuz içerikler bireyleri duygusal ve psikolojik olarak olumsuz etkiler. Bireyler olumsuz içerikler nedeniyle hem fiziksel hem de online saldırılara ve tacize maruz kalabilirler. Olumsuz içeriklerin yayılması bireylerin aile ilişkilerinin, ikili ilişkilerinin ve iş ilişkilerinin bozulmasına neden olur ve kariyer planlamalarını olumsuz etkiler. Nefret söylemi ya da ayrımcılık içeren gönderiler kişilerin özgüvenlerini ve öz saygılarını kaybetmesine neden olarak, intiharlara ya da kendine zarar vermeye kadar varabilecek ciddi sonuçlar doğurabilir. Bu sorunları önlemek adına istenmeyen Twitter içeriklerine müdahale etmek ve her birini kalıcı olarak kaldırmak mümkündür.

Twitter Üzerindeki İstenmeyen İçerikler Nasıl Kaldırılır?

Twitter’daki istenmeyen içerikleri, ilgili içeriklerin sağ üst kısmında bulunan üç nokta simgesine tıklayarak bildirmek mümkün. Burada bildirimin sebeplerini ve dilerseniz ek bilgileri Twitter yönetimi ile paylaşabilirsiniz. Fakat bu genellikle sonuç vermez ya da sonuç verse bile çok uzun vakit alır. Fakat Twitter üzerinde herhangi bir içeriğin dakikalar içinde viral olabileceği ve geniş kitlelere ulaşabileceği düşünülürse, böyle durumlarda vakit kaybına asla tahammül yoktur. Bu yüzden Twitter üzerindeki istenmeyen içerikleri kaldırmak için çok daha hızlı ve etkili çözümlere yönelmek gerekir.

Distile, şahsınıza ya da markanıza karşı doğabilecek sosyal medya krizlerini 24 saat monitör sistemleri aracılığıyla izler ve gerekli aksiyonları ivedilikle alır. Markanıza ya da şahsınıza yönelik olumsuz içerikler anlık olarak ve bir daha geri gelmeyecek şekilde kaldırılırken, olumsuz içerikler üreten ve size zarar veren sahte hesapların kapatılması için de ekstra bir çalışma yürütülür. Distile, aleyhinize işleyen sosyal medya krizlerini, gündem oluşturma çabaları ile lehinize çevirir. Siz de Distile ile çalışmak ve hemen şimdi bir teklif almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz. 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir