Sosyal Medya Yönetiminde Sıkça Yapılan Yanlışlar

Sosyal medya yönetiminin doğru kullanılması şirketlere müşteri kazandırabileceği gibi yanlış yönetiminin de müşteri kaybına neden olabileceğini dahası şirketin imajının bozulabileceğini artık herkes biliyor. Sosyal medya yönetiminde yapılan basmakalıp yanlışlar yüzünden birçok şirket hem müşteri bakımından hem de imaj bakımından zarara uğruyor.

Sosyal-medya-yonetimi-sikayetler
Sosyal medya danışmanlığı

Sosyal medya yönetiminde yapılan yanlışlardan ilki, şirketlerin sosyal medya yönetiminde profesyonel insanları kullanmamasıdır. Oluşturulan sosyal medya hesaplarını sorulara karşı hazırlıksız, sosyal medya bilgisi ve şirket bilgisi az olan insanlar yönetiyor. Müşterilerin sorularına açık yüreklilikle cevap verilmeyip, müşterilerin iletişim bilgileri istendiğinde diğer kullanıcılar bu durumdan olumsuz etkileniyorlar ya da sosyal medyada yer alan bir şikayet bir krize dönüşebiliyor. Şirketlerin şikayetleri sosyal ağlardan kaldırma sonucu bazen bir karalama kampanyasına bile dönüştüğü oluyor. Çünkü sözde sosyal medya hesap yöneticileri müşterilerin sorunlarını bazen okumuyorlar bile. Bu tip sözde görsel şölenler, müşterilerin gözünü boyamadığı gibi onları şirketten uzaklaştırıyor. Müşteriler ile etkileşime geçmemek şirketlerin sosyal medyada yaptıkları yanlışlardan ikincisi olarak görülüyor.  Müşterilerin gerçek insanlar olduğu unutulup, müşterilerin soruları ya da görüşleri ya dikkate alınmıyor ya da siliniyor.

"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.

Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.

Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.

Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.

Hemen teklif alın

Çağa uydurmak şüphesiz şirketlerin sosyal medyada var olması ve kullanıcılarla etkileşime geçmesini kapsamaktadır. Sosyal medya hesaplarında markaların arkasına saklanıp, müşterileri ya da potansiyel müşteri adaylarını oyalayan sözde sosyal medya uzmanları şirketlerine en büyük zararı vermeye devam ediyor. Müşteri yönetimi ve sorun yönetimi konusunda yetersiz kalan yöneticilerin, sosyal medyada da var olmaya çalışması kendi şirketlerine çok büyük ölçüde zarar veriyor.

Distile, Sosyal medya danışmanlığı verdiği kurumlara günün trendleri ve akademik bilgileri harmanlayarak bütünleşik bir iletişim çalışması ile hizmet veriyor. Sosyal ağlarda hesap yönetimi, takipçi analizi, sahte hesap kapatma, içerik kaldırma, raporlama, iletişim stratejisi, takipçi ve kullanıcı arttırma, marka sadakati gibi alt başlıklar altında facebook, twitter, instagram ve benzeri bir çok sosyal ağda bu hizmeti profesyonel ellerden müşterilerinize ulaştırıyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir