Markaların dijital görünürlüğünün en önemli parçası olan sosyal medya, pek çok getirisinin yanı sıra küçük problemlerde bile büyük krizler doğurabilir. Herhangi bir kişi, kurum ya da marka hakkında başlayan linç kampanyası, ciddi itibar kayıpları yaratır. Her ne kadar Distile’nin sunmuş olduğu çözümler ve online algı yönetimi çalışmaları ile bu itibar kaybı geri alınabiliyor olsa da, söz konusu sorunları henüz gerçekleşmeden engellemek de mümkündür. Peki sosyal medya krizlerini önlemek için yapılabilecekler nelerdir ve Distile monitör hizmeti nasıl kullanılır?
Sosyal Medya Krizleri Markalara Nasıl Zarar Verir?
Sosyal medya krizlerinin markalara verdiği en büyük zarar itibar kaybıdır. Çünkü itibar kaybının devam ettiği noktada müşteri kayıpları, ekonomik krizler gelir ve bu süreç iflasa kadar gidebilir. Sosyal medya krizlerinin müşteri memnuniyeti üzerindeki olumsuz etkileri, sosyal medyada yayılan olumsuz geri bildirimler ile sonuçlanır. Bu da potansiyel müşterilerin markadan uzaklaşmasına neden olur.
"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.
Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.
Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.
Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.
Sosyal medyanın, özellikle olumsuz gönderilerin ve linç kültürünün yayılması noktasında büyük bir gücü bulunur. Bu süreçte müşterilerin ve potansiyelin markaya karşı davranışlarında değişiklik meydana gelebileceğinden büyük bir gelir kaybı yaşanabilir. Bu durum rakip firmaların öne çıkmasına ve marka müşterilerinin bu rakip firmaya kaymasına neden olabilir. Ayrıca markalar yeni iş ortaklıkları kurmak konusunda zorlanarak piyasada bulunan güçlerini yavaş yavaş kaybedebilirler.
Tüm bu olumsuz durumların yaşanmaması adına markaların gerekli önlemleri alması gerekir. Distile’nin sunmuş olduğu monitör hizmeti sizi bu gibi sorunlardan korur!
Distile Monitör Hizmeti Nasıl Kullanılır?
Distile monitör hizmeti, Distile tarafından sunulan içerik kaldırma, online algı yönetimi ve online içerik yönetimi gibi hizmetlerin önemli bir parçasıdır. Bu hizmet belirli bir kişinin ya da markanın, hedef anahtar kelimeler üzerinden ortaya çıkan içeriklerinin düzenli olarak taranmasını ve analiz edilmesini sağlar. Distile monitör hizmeti müşterileri için şu gibi özellikler ile birlikte gelir:
- Özel olarak geliştirilmiş yazılım ve algoritmalar kullanılır,
- Sosyal medya platformları, forumlar, haber siteleri, bloglar ve online ortamda içeriklerin paylaşılabileceği diğer alanlar düzenli olarak taranır ve analiz edilir,
- Tarama sırasında marka isimleri, olumsuz ifade ve hakaretler, anahtar kelimeler ve benzeri hedefler belirlenir,
- Gerekli görüldüğü durumlarda Distile uzmanları tarafından detaylı taramalar ve karmaşık araştırmalar için manuel kontrol yöntemlerine geçilebilir,
- İnternet üzerinde tespit edilen tüm olumsuz ve itibar kaybı yaratacak içeriklere müdahale edilir ve i̇nternet ortamından kalıcı olarak kaldırılır.
Distile monitör hizmetleri hem kişilerin hem de markaların online itibarının korunması için son derece önemlidir. Çünkü markalara zarar vermesi muhtemel içerikler erkenden tespit edilerek gerekli müdahaleler yapılır ve markalar olumsuz etkilerden korunmuş olur. Distile monitör hizmeti online algı yönetimi çalışmaları ve online basın ilişkileri ile desteklenir, markaların online itibarının güçlenmesini sağlanır.
Distile Monitör Hizmeti İle Markanızı Koruyun!
Distile monitör hizmeti 7/24 aktif olarak, Distile uzmanlarının kontrolünde çalışır. Böylelikle tüm sorunlar henüz ortaya çıkmadan önlenmiş olur. Potansiyel krizlerin önlenmesi markanın büyüme hedeflerine daha emin adımlarla ilerlemesini sağlar. Tüm bu çalışmalar online içerik üretimi, basın bülteni ve sosyal medya çalışmaları ile bir adım öteye taşınır. Eğer siz de Distile monitör hizmetinden faydalanmak, olumsuz ve asılsız içeriklere karşı markanızı korumak ve online itibarınızı güçlendirmek isterseniz, aşağıdaki “Teklif Alın” butonu üzerinden bizimle iletişime geçebilir, yüz yüze bir görüşme planlayabilirsiniz.