Profesyonel Medya İlişkileri İle İşletmenizin İtibarını Nasıl Artırabilirsiniz?

İşletmelerin hedef kitleye ulaşması ve bu kitleyi gerçek müşterilere dönüştürerek büyümesi yeni medya araçlarının etkili bir şekilde kullanılmasından geçiyor. Nitekim i̇nternet haber sitelerinin ve sosyal medya platformlarının gücünün yadsınması, işletmelerin mevcut rekabet koşullarında hayatta kalmasını bir hayli zorlaştırabilir. Profesyonel medya ilişkilerinin geliştirilmesi ve bu alandaki doğru enstrümanların profesyonel şekilde kullanılması sizi rekabet koşullarında her zaman bir adım öne taşır. Peki profesyonel medya ilişkileri geliştirmek neden önemli ve neleri kapsıyor?

Profesyonel Medya İlişkileri Size Ne Katar?

Stratejik bir yaklaşım olarak değerlendirilen profesyonel medya ilişkileri, işletmelerin medya görünürlüğünün artırılması ile birlikte pozitif bir online itibar oluşturulmasını amaçlar. İşletmelerin kendi bünyesinde bir medya ilişkileri departmanı kurması ya da bu alanda profesyonel hizmet veren medya ilişkileri uzmanları ile çalışması şu gibi katkılar sağlar:

"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.

Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.

Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.

Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.

Hemen teklif alın
  • İnternet üzerinden yayın medya kuruluşları içerisinde olumlu şekilde yer alarak işletmenin etkinliklerinden, başarılarından ve gelecek planlardan bahsetmek hedef kitleye ulaşmanın en etkili yoludur ve marka bilinirliği yaratır.
  • Özellikle bulunduğu ülkede çok fazla okunan ve arama motorlarında üst sıralarda listelenen i̇nternet medya kuruluşlarında olumlu şekilde yer almak, insanların o markaya duyduğu güveni ve işletmenin piyasa içerisindeki itibarını artırır.
  • Kriz anlarında etkili bir haber yönetimi ve medya ilişkilerinin doğru şekilde kullanılması ile bu krizler minimum zararla atlatılabilir. 
  • İnternet medya kuruluşları içerisinde yer almak, rekabet ortamında işletmelerin bir adım öne çıkmasına yardımcı olur. Bu tür işletmeler kullanıcılar tarafından daha fazla görünür olduğu için tercih edilebilme ihtimalleri de artar.
  • İşletmeler başka firmalar tarafından da görünür oldukları için işbirliği ve ortaklıklar kurma ihtimali de artmış olur. 
  • Kullanıcılar ve diğer firmalar, medya kuruluşlarında röportajlar ya da haberler ile yer alarak sektör içerisindeki uzmanlıklarını ve yetkinliklerini belirtebilir. Bu marka itibarının güçlenmesine yardımcı olacaktır. 

Yalnızca bu katkılar bile medya ilişkilerinin önemsenmesi ve profesyonel şekilde yönetilmesi gerektiğinin göstergesidir. Elbette bu alanda profesyonel hizmet veren Distile gibi ajanslarla çalışmak çok daha etkili sonuçlar verecektir.

Profesyonel Medya İlişkileri Alanında Distile’nin Sunduğu Hızlı ve Etkili Çözümler

Kendi alanında 20 yılı aşkın tecrübesi, alanında uzman ve deneyimli ekibi, ulusal ve uluslararası medya kuruluşları ile kurduğu işbirliği ve ortaklıklar ile Distile, işletmelerin itibarının maksimize edilmesi ve büyüme hedeflerinin realize edilmesi noktasında etkili çözümler geliştirir. Profesyonel medya ilişkileri alanında gerçekleştirilen çalışmalar şunları kapsar:

  • Alanında uzman ve deneyimli metin yazarları ve haberciler tarafından, işletmenin sunduğu ürünler, hizmetler ya da elde edilen başarılar hakkında hazırlanan basın bültenleri ve basın bildirimleri ilgili medya kuruluşlarına gönderilir. Bu sayede hedef kitlenin bu gelişmelerden haberdar olması sağlanır. 
  • Hem mevcut gelişmeler ve haberler karşısında işletmenin alacağı aksiyonların planlanması hem de olumsuz haberlerin önlenmesi adına 7/24 medya takibi gerçekleştirilir. 
  • Muhtemel kriz anları için etkili iletişim stratejileri geliştirilir. Distile’nin alanında uzman medya ilişkileri ekibi aracılığıyla ilgili medya kuruluşları ile doğru bilgiler paylaşılarak krizler etkili bir şekilde yönetilir. 
  • Medya takibi ile ilgili haberlerin işletmeler üzerindeki etkisi değerlendirilir ve medya stratejilerinin iyileştirilmesi adına gerekli hamleler yapılır. 

Profesyonel medya ilişkileri alanında gerçekleştirilen çalışmalar elbette yalnızca bunlarla sınırlı değil. Siz de işletmenizi bir adım ileri taşıyarak, profesyonel medya ilişkileri sayesinde online itibarınızı güçlendirmek; Distile’nin sunmuş olduğu çözümler hakkında kapsamlı bilgi almak ve yüz yüze bir görüşme planlamak isterseniz, hemen şimdi bizimle iletişime geçebilirsiniz. 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir