Günümüzde İnsanlar vakitlerinin çoğunu internette, özellikle sosyal medyada geçirmeye başladı. Bu durum şirketler için itibar yönetimini online olarak da dikkat etmesini gerektirdi. Şirketler sosyal medyada aktif olmalı ve kendileri hakkında konuşulanları takip etmelidir. Markanın adını korumalıdır.
"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.
Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.
Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.
Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.
Günümüzde sosyal medyada ve online platformlarda, insanlar düşündükleri her şeyi istedikleri gibi paylaşabiliyor. Bu düşünceler belirli bir onaydan veya denetim mekanizmasından geçmiyor. Bilgiler doğru olmasa bile okuyucu inanabiliyor. Olumlu düşünceler şirkete kazanç sağlayabildiği, yapılan olumsuz düşüncelerde eğer kontrol altına alınmazsa maddi zarar verebilir. Sadece maddide değil online itibarını da zedeleyebilir.
İnternette yapılan şirketiniz hakkındaki olumlu bir yorumu öne çıkartmanız size katkı sağlayabilir. Yapılan olumsuz bir yorum ise doğru yönetim teknikleri ile online itibarınızı koruyabilirsiniz. Kesinlikle tepkisiz kalmamalısınız Bu yapacağınız en büyük hata olur.
Bu gibi durumların çözümlenmesi için dijital ajanslardan destek alabilirsiniz. Bunun yanı sıra Online itibar yönetimi için kendi uygulayabileceğiniz yöntemler de var.Web sitesinde en iyi şekilde kullanılmalı. Ürün ve marka ile söylenmiş olumsuz düşünceleri nazik bir şekilde yanıtlayıp, fikir değiştirilmeye çalışılır.
Arama motoru pazarlaması (SEM) ve arama motoru optimizasyonu (SEO) ile online itibarınızı desteklemeniz gerekir. İnsanlar bir ürünü veya bir hizmeti almadan önce internette araştırma yapıyor bu araştırmaların sonucunda hangi hizmet ya da ürünü alacağına karar veriyor. bu araştırmaların büyük çoğunluğu arama motorlarında gerçekleştiriliyor.Sosyal medyada aktif olmak gerekir, sürekli iletişim halinde olmak insanları etkiler.