Günümüzde en çok kullanılan platformlardan biri olan internette markanızın nasıl göründüğü markanızın itibarı için çok önemlidir. Görünürlüğünüzü en akılda kalıcı ve pozitif şekilde sağlamak için online itibar yönetimi yoluna başvurabilirsiniz. İşte bu konuda işinize yarayacak bazı ipuçları.
"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.
Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.
Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.
Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.
İlk olarak siz de danışmanınızla beraber işin içinde olmalısınız. Unutmayın, markanıza nasıl bir imaj yaratmak istediğinizi en iyi siz belirleyebilirsiniz. Bu anlamda danışmanınızla paylaşacağınız veriler de çok önemlidir. Markanızın online itibar yönetimi için özellikle kullanmak istediğiniz içerikler varsa bu içerikleri danışmanınıza iletmeniz işlemleri hızlandıracak ve kolaylaştıracaktır.
Markanız için istediğiniz imajı belirleme ve oluşturmada hedef kitlenizle kuracağınız iletişim de son derece önemli bir rol oynamaktadır. Forum veya diğer mecralarda hakkınızda yorum yapan kişilerle iletişime geçerken mutlaka danışmanınızı bilgilendirmelisiniz. Ayrıca müşterilerinizin şikayetlerini ciddiye almalı, hızlı ve etkili cevaplar vermelisiniz. Markanızın pozitif yönlerini öne çıkararak ve profesyonel bir iletişim politikası belirleyerek hakkınızdaki negatif yorumları tersine çevirebilirsiniz. Bu tür negatifin yorumların sebep olduğu tek şey markanızın kötü görünmesi değildir; aslında size markanızı ispatlamanız için bir şans da sunarlar.
Online itibar yönetiminde size avantaj sağlayacak bir başka durum da içeriklerinizin arama motoru optimizasyonuna uygun şekilde oluşturulmasıdır. Yazılarınızda SEO kriterlerinin uygulanması, içerik çeşitliliği ve sayısı bu anlamda önemli etkenlerdir.
Bu ipuçlarını takip ederek hedef kitlenize daha pozitif bir imajla kolay bir şekilde ulaşabilirsiniz.