ONLİNE İTİBAR VE ŞİRKETLER
"İletişime geçin" butonuna tıklayarak, yardım almak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz.
Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.
Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.
Hızlı ve kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.
Online itibar; bireylerin veya şirketlerin internet ortamında yapmış olduğu işlerin genel olarak çevreler tarafından nasıl algılandığının ve yorumlandığının göstergesidir.
Peki online itibar bir şirket için neden önemli? Şirketler online itibarı neden tercih etmeli ?
Şirketler kurumsallaşmayı kendileri için bir hedef olarak koymuşlarsa itibar yönetimi o şirketler için çok önemlidir ve bunun yanında şirketler online itibarı neden tercih etmeli sorusuna cevap aranmalıdır. Yapılan bir araştırmaya göre insanların % 80 i bir ürünü almadan önce ürünle alakalı araştırma yapıp ürünle ilgili bilgi edinip sonrasında o ürünü satın alıyor. Bu kullanıcılardan %72’lik bir kısmı hakkında olumsuz, uygunsuz yorum yapılmış ürünleri satın almaktanvazgeçmektedir. Bu araştırma itibar yönetiminin şirketler için ne denli önemli bir kıstas olduğunu gözler önüne seriyor ve şirketler online itibarı neden tercih etmeli sorusuna en güzel cevabı veriyor.
"İletişime geçin" butonuna tıklayarak, yardım almak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz.
Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.
Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.
Hızlı ve kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.
Online İtibarı Emanet:
Online itibar yönetimi konusunda uzman sosyal medya uzmanları itibar yönetimini en iyi şekilde gerçekleştirmektedir. Sosyal medya uzmanları, iletişim bilimleri sosyoloji, psikoloji, felsefe alanında gerekli eğitimleri almış kişilerdir.
Markamız Hakkında Kim Ne Diyor?
Şirketlerin itibar yönetimi konusuna fazla önem göstermeyip bu meseleyi kriz zamanlarında ele almaları asıl kriz sebebidir. Firma güncel olarak çevrelerin firma hakkında ne düşündüklerini takip etmelidir. Böylelikle güncel olarak itibar durumumuz göz önüne serilecek, karşılaşılan aksi durumlarla önceden baş etme fırsatı doğacaktır.Sizde online itibarınıza önem veriyorsanız sizin için uzman kadromuzla bir tık uzağınızdayız.