Bireysel ve kurumsal şirketlerin vizyonlarını ve misyonlarını daha geniş kitlelere internet aracılığıyla tanıtmasıdır. Kısacası online itibar yönetimi o firmanın sosyal ağlarda nasıl anıldığını ifade eder (blog, facebook, twitter, instagram vb.).
Faydalı Mıdır?
"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.
Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.
Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.
Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.
Artık sosyal paylaşım sitelerini kullanmayan kalmadı diye düşünüyorum. Kurumlar da kendi reklamlarını bu paylaşım sitelerinden yapar hale geldiler. Faydalı oldu mu? Bence evet. Kurumlar bu sayede daha büyük bir kitleye ulaşma imkânı elde ettiler. Binlerce hatta milyonlarca beğeni ve takipleri ile sosyal ağda fenomen haline gelen firmalar bile mevcut.
Son yıllarda istediğimizi bir tıkla elde etmeye alıştığımız için bu durum tüketiciler için de bir nimet. Firma hakkında haberleri, yenilikleri tek bir tuşla öğrenebiliyoruz. Velhasıl kelam reklamın iyisi kötüsü olmaz neticede fakat bu online itibar yönetimi kalıcı olur mu?
Kalıcı Mıdır?
Günümüzde insanlar artık vakitlerinin çoğunu bilgisayar başında geçiriyor. Sosyal paylaşım sitelerine giriyor, haberleri, dizileri takip ediyor. İnsanlar çoğu işlerini internette hallettiklerinden bu durum firmaların yararına oluyor. Online itibar yönetiminin kalıcı olup olmadığına gelecek olursak; şu an bu mümkün fakat internet aracılığıyla bile olsa iyi reklam yapılmalı.
Kalıcı bir Online İtibar Yönetimi için birçok alanda işlem yapmak gerekir. Sosyal ağlar, forumlar, bloglar, web siteleri bunların başında gelmektedir. Sanal ortamda adından söz ettiren bir firma haline gelmek istiyorsanız sürekli yenilik içerisinde olmanız gerekir. Günümüzde bile çok sevilen sanatçılar zamanla değerlerini yitirebiliyorlarsa firmaların da zamanla unutulması gayet mümkün. Bunun için teknolojiye ayak uydurarak, sürekli kendilerini yenileyerek online itibarın kalıcı olmasını sağlayabilirler.