Sosyal medyanın hayatımızdaki yerinin genişlemesiyle birlikte, şirketlerin pazar paylarını korumak ve onları artırmak için sosyal medyayı aktif şeklinde kullanma girişimleri zaman zaman sekteye uğramaktadır. Markaların seçmiş oldukları sosyal medya stratejileri, kimi zaman beklenen sonuçları doğurmadı.
"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.
Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.
Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.
Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.
Markaların sosyal medyada en sık yaptığı hatalar: 1-Sosyal Medyanın Dinamiklerini Anlamamak, sosyal medya sadece dijital konusunda bilgili insanların eline bırakıldığında sosyal medya yönetiminin başarılı olmayacağı görüldü. Dijital konusunda bilgili insanlarla birlikte tüketici davranışlarını analiz etmeyi bilen iletişim tasarımcıları beraber çalıştıklarınca başarı oranı yükselecektir. 2-Marka Kişiliğinden Uzaklaşmak, markalar sosyal medyayı marka kişiliklerinden uzaklaşarak daha çok kişiye erişim sağlayabileceklerini düşünüyorlar fakat marka kişiliklerinden uzaklaştıklarında tutarsızlığa düşüp, var olan müşterilerini de kaybetme riskini göze alıyorlar. 3-Takipçi Sayısını Aşırı Önemsemek, elbette takipçi sayısı önemlidir fakat sosyal medyada en önemli etken değildir. Önemli olan sürü kalabalığından ziyade nitelikli kullanıcılara ulaşmaktır. 4-Çevrimiçi ile Çevrimdışını Birleştirememek, markalar sosyal medyadaki faaliyetlerini gerçek hayat ile bütünleştiremezse, başarısız oluyorlar. Çünkü sosyal medyayı kullanan herkesin, gerçek hayatta da sosyal bir hayatı olduğunu unutuyorlar. 5-Sosyal Medya Politikası Oluşturmamak, markalar sosyal medya konusunda uzun vadeli stratejiler üretemiyorlar. Sosyal medyayı kullanan yöneticiler bu konuda eğitim almadan paylaşım yaptıklarında markalarını zedeleyebiliyorlar. Görsel iletişim konusunda büyük karmaşa yaşandığı için sosyal medya da çok az marka kalıcı olabiliyor.
Sosyal medyayı etkin bir şeklide kullanmak isteyen markalar, ciddi bir sosyal medya planlaması yapmalı ve bu konuyu dijital konusunda bilgili ve aynı zamanda iletişim tasarımcısı olan insanlar ile birlikte yürütmelidir.