MARKALAR VE LOGOLAR İÇİN İTİBAR YÖNETİMİ
- YÜZYILDA FİRMALAR
- yüzyılın teknolojik ve ekonomik gelişimleriyle donatılmış yaşam biçiminde, gerek ülkemizde gerekse tüm dünya ülkelerinde birçok alanda çeşitli kurumsal firmalar hizmetlerine devam etmektedir. Bu hizmetlerin en iyi şekilde devam etmesi, geliştirilmesi, müşteri memnuniyetinin artması ve firmaların piyasada kalıcılık sağlaması için birçok önemli tetkik ve tedbirlerin alınması gerekmektedir. En önemlisi de, gelişmekten ve kendini globalleşen dünyada yenilemekten geri kalmayıp, hizmetiyle müşterilerden olumlu dönütler almaktır.
"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.
Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.
Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.
Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.
İTİBAR YÖNETİMİ
Temel ilkeleriyle temel ortak hedefler doğrultusunda çalışan firmaların, hedefledikleri çizgide kalıp başarı sağlamaları için gerekli unsurların en önemlileri arasında, son zamanlarda adı daha sık duyulan ve önemi daha çok kavranan “itibar yönetimi” olmuştur. Her geçen gün önemi daha çok anlaşılan itibar yönetimi, kurumlar hakkındaki olumlu ve olumsuz değer yargılarını ifade etmektedir ve kurum için çok önemlidir. Kuruluş için çok geniş bir alanı kapsayan markalar ve logolar için itibar yönetimi; şirket kültürü, yönetim biçimi, sosyal anlayışlar, sermaye yeterlilikleri gibi özelliklerden etkilenerek belirlenmektedir. Bir markayı, kurumu yönetmek, bilinirliğini artırmak ve somut olarak daha iyi konuma getirmek için yapılan çalışmalar olarak da bilinen markalar ve logolar için itibar yönetimi sahibi olabilmek için kurumlar aşağıdaki gibi bazı unsurlara dikkat etmesi gerekmektedir:
- Kurumlar, marka değeri taşıyan isimlerine sahip çıkmalı; isim-logo-slogan üçlüsünün birlikte kullanılmasını sağlamalıdır.
- Risk planlaması dikkatli yapılmalıdır. Yangın, doğal afet, şirket sahiplerinin vefatı gibi durumlar değerlendirilmelidir.
- Sermayenin yanı sıra alt yapıyı iyi planlamalıdır. İyi bir çalışma ortamı, teknolojik altyapı, çalışanların yeterlilikleri, ürün ve hizmetin kaliteliliği vb durumlar iyi belirlenmelidir.
Unutulmamalıdır ki, markalar ve logolar için itibar yönetimi adına her zaman gerekli olan önkoşullar özverili çalışmak, kaliteden ödün vermemek ve öngörülü planlamalar yapmaktır.