LinkedIn’de Doğru İçerik Paylaşmanın Püf Noktaları

LinkedIn’de Doğru İçerik Paylaşmanın Püf Noktaları

Dijital platformlarda etkileşim kurma iş dünyasını geliştiren önemli araçlardan biri haline gelmiş durumda. Profesyonellerin buluşma noktası olarak da nitelenebilecek olan LinkedIn ise bunun merkezinde yer alan platformlardan. Eğer büyümenizi destekleyecek bir networke sahip olmak istiyorsanız, yalnızca LinkedIn’de bulunuyor olmanız yeterli değil, aynı zamanda doğru içerik paylaşımı yaparak fark yaratmak da son derece önemli. Peki LinkedIn’de dikkat çekici içerikler paylaşmanın püf noktaları neler?

Doğru İçerik Paylaşımı İle LinkedIn Ağınızı Genişletin!

Eğer iş dünyasına giriş yaptıysanız ve hem kendi sektörünüzden hem de farklı sektörlerden insanlarla etkileşime girmek istiyorsanız, bunun en iyi yolu bir LinkedIn profiline sahip olmaktır. Bir LinkedIn hesabı oluşturduktan sonra ise paylaştığınız etkili içerikler ile iş dünyasının dikkatini çekmeyi başarabilmelisiniz. LinkedIn’de etkili içerikler paylaşmak için şu püf noktalara dikkat edebilirsiniz:

"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.

Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.

Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.

Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.

Hemen teklif alın

Hedef Kitlenizi Tanıyın

Potansiyel müşterileriniz ya da iş ortaklarınız hakkında bilgi toplayın. LinkedIn paylaşımlarını inceleyin ve paylaşacağınız içerikleri bunlar üzerinden planlayın. LinkedIn’de bulunan kişilerin sektörlerini, özelliklerini ya da ilgi alanlarını tanıyor olmak, daha doğru içerikler kurgulamanıza yardımcı olabilir.

İlgi Çekici Bir Başlık Kullanın

Bir LinkedIn gönderisinin içeriğinden önce başlığı dikkat çeker. Seçmiş olduğunuz başlık paylaştığınız içeriği kısa ve etkili bir şekilde anlatırken merak uyandırmalı, insanların dikkatini çekerek içeriği okumak için teşvik etmelidir. 

Etkileyici Bir Görsel Kullanın

Görsel ile desteklenmiş olan içerikler, görselsiz içeriklere oranla çok daha dikkat çekicidir. Bu görsel, içeriğiniz ile ilişkili ve ilgi uyandırıcı olmalıdır. Hatta bazı durumlarda içeriğinizden öne çıkan cümleleri ya da içeriğin kısa bir özetini de görselleştirebilirsiniz. 

Değerli İçerikler Yayınlayın

LinkedIn platformu büyük ölçüde profesyonel kişilerden oluşur. Dolayısıyla paylaşmış olduğunuz içerikler hedef kitleniz için faydalı bilgiler içermeli ve ilham verici olmalıdır. Bu yüzden kendi işletmenizle ilgili bilgiler paylaşabilir, sektörel haberlere yer verebilir ya da farklı meslek grupları ile ilgili pratik tavsiyelerde bulunabilirsiniz.

Düzenli Paylaşım Yapın

LinkedIn üzerinde düzenli olarak paylaşım yapmak, hedef kitlenizin sizi takip etme eğilimini artırır. Düzenli paylaşımlar yapmak insanların profilinizde daha fazla zaman geçirmesini sağlar ve bu da marka bilinirliğinin artmasına önemli bir katkıda bulunur. Ayrıca içerikleriniz daha fazla görünür olacağından daha geniş bir kitleye ulaşma imkanı yakalarsınız. 

Etkileşime Girin

Yalnızca paylaşım yapmak her zaman yeterli olmayabilir. İnsanların yorum yapmasını sağlayacak içerikler kurgulamak ve gelen yorumları cevaplamak, hedef kitleniz ile çok daha güçlü ve sarsılmaz bir ilişki kurmanıza yardımcı olacaktır. Ayrıca başka insanların gönderilerine yorum yaparak yeni bağlantılar edinebilir, çevrenizde oluşmaya başlayan profesyonel ağı daha da genişletebilirsiniz.

Profesyonel Ajanslar İle Çalışın

Bu alanda profesyonel destek sağlayan ajanslar hem etkili bir LinkedIn profili oluşturma hem de paylaşımları planlama konusunda önemli avantajlar sağlar. Örneğin bir hedef kitle analizi yaparak içeriklerin buna göre kurgulanmasını sağlarken marka bilinirliğini artırır. Ayrıca algının pozitif şekilde inşa edilmesini sağlarken, marka itibarının da daimi olarak korunmasına yardımcı olur. Bu da mevcut rekabet koşullarında birkaç adım öne çıkmanız anlamına gelir. 

Şimdi Distile’den Teklif Alın!

Sosyal medya araçlarını ilk günden bu yana etkili bir şekilde kullanan Distile, markaların hedef kitle ile doğru iletişim kurmasını sağlayarak pozitif algı yaratır. Distile, sosyal medya yönetimi alanındaki güçlü referansları ve alanında uzman kadrosu ile LinkedIn profilinizin oluşturulması ve içerik pazarlaması gibi alanlarda yanınızda olur. Siz de hemen şimdi Distile profesyonelleri ile iletişime geçerek destek alabilirsiniz. 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir