Günümüzde her şeyin dijital ortama taşınmış olması, hemen hemen tüm firmaların kendilerini dijital ortamda var etmelerini gerekli kıldı. Fakat süreç yalnızca dijital ortama taşınmakla bitmiyor. Aynı zamanda dijital ortamda pozitif bir algı yaratılması, yaratılan algı ve itibarın düzenli şekilde takip edilecek korunması da büyük önem taşır. Bu da profesyonel bir ekiple gerçekleştirilen kurumsal algı ve itibar yönetimi çalışmaları ile mümkün olur. Peki kurumsal algı ve itibar yönetimi neden önemli ve neleri kapsar?
Kurumsal Algı ve İtibar Yönetimi Neden Önemlidir?
Dijitalleşen dünyada i̇nternet ortamında çıkan haberlerin, fotoğrafların ya da videoların kişiler ve kurumlar üzerinde ciddi etkisi bulunuyor. Özellikle insanların i̇nternet ortamında en çok vakit geçirdikleri ortam olan sosyal medya platformlarının toplumsal bir algı oluşturmak konusunda önemli bir rolü bulunuyor. Nitekim günümüzde i̇nternet ortamında çıkan bir haberin, videonun, fotoğrafın ya da herhangi bir içeriğin çok kısa süre içerisinde milyonlarca kişiye ulaştığını biliyoruz. Örneğin kurumsal bir firma ile ilgili olarak i̇nternet ortamında çıkan bir olumsuz haber çok kısa bir süre içerisinde sosyal medya platformları aracılığıyla geniş bir kitleye ulaşabilir. Bu durum söz konusu işletmenin ciddi anlamda itibar kaybetmesi ve hatta bu işletme için iflasa giden bir sürecin başlaması anlamına gelebilir. Yalnızca bu örnek üzerinden bile, kurumsal olarak dijital ortamdaki itibarın korunmasının ne kadar önemli olduğu rahatlıkla anlaşılabilir.
"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.
Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.
Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.
Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.
Kurumsal itibarın herhangi bir sebeple değer kaybettiği durumlarda, söz konusu itibarın geri kazanılması adına kurumsal algı yönetimi çalışmaları yapılabilir. Kurumsal algı yönetimi çalışmaları en temelde firmaların hedef kitlesinin belirlenmesi ve kurumsal olarak kendilerini doğru şekilde tanıtarak hedef kitleye doğru bir şekilde ifade etmelerini sağlar. Kurumsal algı ve itibar yönetiminin doğru ve düzenli bir şekilde gerçekleştirilmesi, dijital olarak arzu edilen imaja ulaşılmasını sağlar.
Kurumsal Algı ve İtibar Yönetimi Çalışmaları Neleri Kapsar?
Kurumsal algı yönetiminde ilk adım hedef kitlenin belirlenmesidir. Hedef kitlenin belirlenmesinin ardından sosyal medya ağları, haber siteleri, blog sayfaları ve çeşitli web siteleri de dahil olmak üzere pek çok online araç kullanılır. Bu online araçlar sayesinde firmanın hedef kitlesine hızlı bir şekilde ulaşması ve kendisini doğru bir şekilde ifade etmesi sağlanmaya çalışılır. Elbette kurumsal algı ve itibar yönetimi için öncelikle içerik analizinin gerçekleşmesi ve stratejinin belirlenmesi gerekir.
Eğer firma hakkında dijital ortamda olumsuz içerikler bulunuyorsa, bunlara müdahale edilir. Eğer algı negatif durumda bulunuyorsa, algının pozitif hale getirilebilmesi amacıyla içeriklerin yoğunlaştırılması sağlanır. Bunun için de arama motorlarında bulunan ve listelenmesini istemediğiniz içeriklerin kaldırılması ve yeni üretilen içeriklerin üst sıralarda yer alması için gerekli müdahale gerçekleştirilir. Bu süreçte haber siteleri ile ilgili çalışmalar yürütülerek online gündem faaliyetleri sayesinde kurumsal algı çalışmalarının hedefine ulaşması amaçlanır. Kurumsal algı ve itibar yönetimi çalışmalarının bireysel olarak değil, bu alanda aktif olarak çalışan profesyonel ekiplerin desteği ile gerçekleştirilmesi önemlidir.
Kurumsal algı ve itibar yönetimi gibi konularda profesyonel bir ekiple çalışan Distile, i̇nternet üzerinden fotoğraf, video, haber ve içerik kaldırma gibi konularda hizmet verir. Böylece kurumlar için dijital ortamdaki algının ve itibarın pozitif ve yüksek olması sağlanır. Bu da kurumsal firmalar açısından uzun vadede maddi ve manevi olarak büyük kazançlar anlamına gelir. Siz de kurumsal algı ve itibar yönetimi gibi konularda profesyonel destek almak isterseniz, hemen bizimle iletişime geçebilirsiniz.