ONLİNE İTİBAR YÖNETİMİ VE ADIMLARI
"İletişime geçin" butonuna tıklayarak, yardım almak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz.
Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.
Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.
Hızlı ve kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.
Online itibar yönetimi, son dönemlerde dünyanın her yerinde olduğu gibi ülkemizde de oldukça geniş yankı uyandıran fakat ne olduğunun tam olarak anlaşılamadığı bir kavramdır. Birçok kişi online itibar yönetimini sosyal medya ve SEO ile kısıtlamaktadır. Fakat online itibar yönetimi içerisinde birçok dinamiği barındırmaktadır.
Online İtibar Yönetimi
Kurum, kişi, marka, ürün ve servislerin dijital ortamda oluşturacağı algıları düzgün bir şekilde yönetme metodudur online itibar yönetimi. Kişisel online itibar yönetimi ve adımları doğru şekilde yapıldığı zaman kişi için doğru sonuçlar verecektir.
Kişisel online itibar yönetimi ve adımları konusunda uzman kişi ve kuruluşlardan alacağımız yardımlar bizi doğru bir yol izleme konusunda yönlendirecektir.
"İletişime geçin" butonuna tıklayarak, yardım almak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz.
Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.
Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.
Hızlı ve kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.
Online İtibarımız Kimler Tarafından Önemlidir
Online itibar; müşterilerimiz, ortaklarımız, potansiyel müşterilerimiz, rakiplerimiz, çalışanlarımız tarafından oldukça büyük önem arz etmektedir.
Online İtibar Yönetiminde; hız, strateji, içerik üretimi, dinleme, sektörel otorite, dürüstlük, doğru yönetim, değer verme, doğru kanallar, hataları kabullenebilme, ölçümleme, şeffaflık, analiz, değer katma, empati gibi kavramlar bizim Kişisel online itibar yönetimi ve adımları konusunda üst seviyelere çıkmamızı sağlayacak merdiven basamaklarıdır.
İtibarımızı kazanmak bize oldukça fazla zaman kaybettirebilir. Kolay kazanılmayan itibar çok kolay yitirilebilir bu konuda çok dikkatli olmamız gerekmektedir. Warren Buffet bu konuda “itibarı kazanmak 20 yıl kaybetmekse 5 dakika” diyerek konuyu adeta özetlemiştir, bu söz itibar yönetimi konusunda aklımızdan çıkarmamamız gerekecek ana kural olarak bizlere de küpe olsun.