İnternette Yayın Garantili Haber Yaptırma ve Advertorial İçerikler

Kişilerin, markaların ve kurumların kendilerini dijital ortamda var etmeleri, hedef kitleye ulaşmak açısından büyük önem... devamı>

Doğal Reklam ve Sponsorlu İçerik Nedir?

Dijital dönüşümün bütün alanlara sirayet ettiği bu günlerde, geleneksel olarak kabul edilmiş olan pek çok... devamı>

Trendyol ve Hepsiburada’da İzinsiz Marka Şikayeti

İnternet üzerinde hizmet veren e-ticaret platformlarının sayısı tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de artış gösteriyor.... devamı>

Video Arama Sonuçlarından İçerik Kaldırma

Geçmişte uzun vakitler alacak ve özel bir çaba göstermemizi gerektirecek aktiviteler bugün çok hızlı ve... devamı>

Online PR Nedir ve Nasıl Yapılır?

Günümüzde PR her ne kadar geleneksel yöntemler ile yapılmaya devam ediyor olsa da, artık dijital... devamı>

E-Ticaret Sitelerinde İzinsiz Marka Kullanımı

İnternet hem iş alışkanlıklarını hem de yaşam alışkanlıklarını önemli ölçüde değiştirdi. Artık pek çok ticari... devamı>

Trendyol Üzerindeki Marka İhlallerine Müdahale

Dijital dönüşüm süreçleri, geleneksel şekilde gerçekleştirdiğimiz pek çok alışkanlığın dijital ortama taşınmasına sebep oldu. Nitekim... devamı>

Google’da Görünen Sahte Yetkili Servislerle Mücadele

Bir konu hakkında bilgi sahibi olmak istediğimizde, bir hizmete ve ürüne ihtiyacımız olduğunda ya da... devamı>

İzinsiz Marka Logonuzu Kullanan İnternet Siteleri İle Mücadele

İnternet her ne kadar faydalı bir araç olsa da, bazı kötü niyetli kişiler tarafından kendi... devamı>

Kurumsal İtibar Yönetimi Hakkında 7 Önemli Bilgi

İitbar, güvenilirlik ve saygınlık gibi anlamlara karşılık gelen bir kavramdır. Şirketler, markalar ve bireyler için... devamı>