Distile, Onlipr Teknoloji ve Ticaret A.Ş. çatısı altında, internet üzerindeki arama sonuçları, internetten kaldırılmak istenen içerikler, online algı yönetimi, itibar yönetimi ve profesyonel medya ilişkileri konularında uzmanlaşmış bir dijital ajanstır.
Reddit ve Forumlardan Zararlı İçerikleri Kaldırma Yöntemleri
Reddit; içerik paylaşma, topluluklar oluşturma ve tartışmalar yapma gibi konularda dünyanın en popüler çevrim içi... devamı>
Eki
Hızlı Kriz Yönetimi: Distile İle Tehditlerden Korunun!
İşletmelerin kriz anlarında doğru, hızlı ve etkili bir şekilde hareket etmeleri, bu kriz anlarını minimum... devamı>
Nis
E-ticaret Sitelerinde Marka İhlallerine Nasıl Müdahale Edilir?
Pandemi sonrası hızını arttıran dijitalleşme süreci, hem e-ticaret sitelerinin hem de bu sitelerde faaliyet gösteren... devamı>
Şub
Reddit’te Yanıltıcı İçeriklere Müdahale: Distile İle Adım Adım Kılavuz
Sosyal medya platformları, i̇nternet haber ajanslari ve forumlar da dahil olmak üzere, çeşitli sosyal mecralarda... devamı>
Şub
Distile ile Dijital Medyada Marka Koruma Stratejileri
Geleneksel medya araçlarının ürün ve hizmet satışı üzerindeki etkisinin giderek azalması dijital medya araçlarını çok... devamı>
Şub
Sosyal Medya ve İnternet İzleme Araçları: Distile İle Markanızı Koruma Altına Alın
Her ne kadar i̇nternet ve sosyal medya araçları işletmelerin büyümesine ciddi bir katkı sağlıyor olsa... devamı>
Eki
Telif Hakkı İhlalleri ve Marka Koruma: Distile ile Hızlı ve Etkili Çözümler
Günümüz internet çağında hem fikir ve sanat eserlerinin üretim ve tüketim süreçleri hem de alışveriş... devamı>
Tem
Trendyol ve Hepsiburada’da İzinsiz Marka Şikayeti
İnternet üzerinde hizmet veren e-ticaret platformlarının sayısı tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de artış gösteriyor.... devamı>
Ağu
Markamı izinsiz kullanan siteleri nasıl şikayet ederim?
Markamı izinsiz kullanan siteleri nasıl şikayet ederim? Ticari yönde sürdürülebilir bir başarı kazanmanın en önemli... devamı>
Nis
Sosyal Medyadaki Gözünüz Kulağınız Olmaya Hazırız
SOSYAL MEDYADAKİ GÖZÜNÜZ KULAĞINIZ OLMAYA HAZIRIZ Sosyal medyada yer alan markanızı, kişilik haklarınızı veya kurumunuzun... devamı>
Mar
- 1
- 2