Distile, Onlipr Teknoloji ve Ticaret A.Ş. çatısı altında, internet üzerindeki arama sonuçları, internetten kaldırılmak istenen içerikler, online algı yönetimi, itibar yönetimi ve profesyonel medya ilişkileri konularında uzmanlaşmış bir dijital ajanstır.
2024’ün En Etkili Online Marka İzleme Araçları
Dijital varlığın neredeyse “her şey” olduğu bu dönemde, markalar için çevrim içi itibarı korumanın önemi... devamı>
Ara
Markalar İçin En İyi Online Kriz Yönetimi Uygulamaları
Sosyal medya hiç durmayan bir devinim halinde. Markaların da başarılı olmak için bu devinime ayak... devamı>
Kas
Reddit ve Forumlardan Zararlı İçerikleri Kaldırma Yöntemleri
Reddit; içerik paylaşma, topluluklar oluşturma ve tartışmalar yapma gibi konularda dünyanın en popüler çevrim içi... devamı>
Eki
DMCA İçerik Kaldırma Talepleri İçin Kapsamlı Rehber
Bir ABD yasası olan DMCA (Digital Millennium Copyright Act), dijital telif hakkı ihlallerini korumayı amaçlar.... devamı>
Eki
Negatif SEO ile Mücadele: Zararlı Geri Bağlantıları Kaldırma
Google ve diğer arama motorlarında üst sıralarda yer almanın yolu her zaman güçlü SEO stratejileriyle... devamı>
Eyl
Eski Sosyal Medya Gönderilerini Kalıcı Olarak Silmenin Yolları
Sosyal medya hesaplarınıza giriş yapabildiğiniz zaman eski gönderilerinizi silmek çok kolay. Peki ya e-posta adresinizi... devamı>
Ağu
Markanızı Online Telif Hakkı İhlallerinden Koruma Yöntemleri
Çevrimiçi olarak hizmet veren işletmelerin karşılaştığı en ciddi problemlerden biri şüphesiz telif hakkı ihlalleri. Söz... devamı>
Ağu
2024’te Online İtibar Onarımı İçin Etkili Stratejiler
Online itibar yönetimini doğru şekilde gerçekleştirmek yalnızca markanızın itibarını korumakla kalmaz, online başarısını da artırır.... devamı>
Tem
5 Adımda Sosyal Medyada Algı Yönetimi
Sosyal medya markalar için son derece geniş ve dinamik bir ortam sunar. Bu ortam markaların... devamı>
Tem
Kurumsal Şirketlerde Kriz Yönetimi Nasıl Yapılmalı?
Kurumsal şirketler her zaman beklenmedik olaylar ya da durumlar ile karşı karşıya kalabilir. Bu beklenmedik... devamı>
Tem