Distile, Onlipr Teknoloji ve Ticaret A.Ş. çatısı altında, internet üzerindeki arama sonuçları, internetten kaldırılmak istenen içerikler, online algı yönetimi, itibar yönetimi ve profesyonel medya ilişkileri konularında uzmanlaşmış bir dijital ajanstır.
Prodüksiyon haklarını online mecralarda koruma
Prodüksiyon haklarını online mecralarda koruma Telif haklarının internette korunması, yaygın internet kullanımıyla birlikte üzerinde durulması... devamı>
Haz
Online Algı Yönetimi çalışmaları
Online Algı Yönetimi çalışmaları Sosyal medya araçlarının ve sosyal ağların gelişmesi ve gündelik yaşamımızda büyük... devamı>
Haz
İçerik pazarlaması ile kriz yönetimi
İçerik pazarlaması ile kriz yönetimi Geliştirdiğimiz projelerin, internet dünyasında hedeflenen değere ulaşması sağlayan; marka değerimizi... devamı>
Haz
İnternetteki krizlerin yönetimi
İnternetteki krizlerin yönetimi Büyüme ve gelişme yolunda ilerlemek isteyen marka veya şirketlerin, çağımızda önem vermesi... devamı>
May
Online Kriz Yönetimi nedir ve nasıl yapılır?
Online Kriz Yönetimi nedir ve nasıl yapılır? Günümüz internet ve iletişim teknolojisiyle birlikte ortaya çıkan... devamı>
May
Şirketimizin gizli dosyalarını internette yayınlamışlar!
Şirketimizin gizli dosyalarını internette yayınlamışlar! Şirketinizin itibarını korumanız çağımızın gerekliliklerinden biridir. İnternet, kullanıcılarına geniş bir... devamı>
Nis
İnternette kriz yönetimi nasıl yapılır?
İnternette kriz yönetimi nasıl yapılır? Tanınmış kişi, marka veya şirketlerin günümüzde odaklanması gereken önemli konulardan... devamı>
Nis
Arama sonuçlarında kriz yönetimi
Arama sonuçlarında kriz yönetimi İnternette yeni yeni yer bulmaya başlamış kavramlardan biri de arama sonuçlarında... devamı>
Nis
Sosyal Medyadaki Gözünüz Kulağınız Olmaya Hazırız
SOSYAL MEDYADAKİ GÖZÜNÜZ KULAĞINIZ OLMAYA HAZIRIZ Sosyal medyada yer alan markanızı, kişilik haklarınızı veya kurumunuzun... devamı>
Mar
Online Kriz Yönetimi Nasıl Yapılır?
ONLİNE KRİZ YÖNETİMİ HİZMETİ NASIL YAPILIR? Büyük emek ve efor harcayarak geliştirmeye çalıştığınız markanız itibar... devamı>
Şub