Yelp ve Tripadvisor’dan Olumsuz Yorumları Kaldırma

Yelp ve Tripadvisor, kullanıcıların başta oteller ve restoranlar olmak üzere çeşitli işletmeler hakkında yorumlar yaptığı... devamı>

Distile İle Kurumsal İtibarınızı Geliştirin: Pratik Rehber

Bir şirketin hem müşteriler hem de iş ortakları ve yatırımcılar gözünde olumlu bir itibara sahip... devamı>

LinkedIn Üzerindeki Yanıltıcı İçerikleri Kaldırma

İş dünyasının en önemli sosyal platformlarından olan Linkedin, iletişim ve etkileşimi büyük ölçüde kolaylaştırır. İş... devamı>

İnternet İtibarınızı Olumlu Yönde Nasıl Dönüştürebilirsiniz?

Günümüz koşullarında herhangi bir markanın internet üzerinde olumsuz bir itibara sahip olması durumunda, büyüme hedeflerine... devamı>

İnstagram Üzerindeki İzinsiz Görsel Paylaşımlarını Kaldırma

Tüm dünyada en çok kullanılan sosyal medya platformlarından olan Instagram, hem kişiler hem de iş... devamı>

İnternetten Olumsuz İçerikleri Kaldırma: Basit Adımlarla Etkili Sonuçlar

Hedef kitle, markalar için en kıymetli sermayelerden biri olarak kabul edilir ve söz konusu sermayenin... devamı>

e-Ticaret Platformlarından Sahte Ürün İlanlarını Kaldırma

e-Ticaret ve online alışveriş günümüzde fiziksel alışveriş alışkanlıklarının büyük ölçüde önüne geçmiş durumda. Netice olarak... devamı>

Öne Çıkan Görsel Kaldırma: Yandex ve Google’da Adımlar

Arama motorlarında ilk sıralarda çıkmak önemli fakat burada nasıl göründüğünüz daha da önemli. Eğer arama... devamı>

Sosyal Medya ve İnternet İzleme Araçları: Distile İle Markanızı Koruma Altına Alın

Her ne kadar i̇nternet ve sosyal medya araçları işletmelerin büyümesine ciddi bir katkı sağlıyor olsa... devamı>

İşletmeniz İçin Özel İçerik Üretimi: Distile’nin Yaratıcı Yaklaşımı

İşletmelerin hedef kitle ile iletişime geçerek, bu kitleyi sadık müşterilere dönüştürebilmesi için kendilerini doğru şekilde... devamı>