Distile, Onlipr Teknoloji ve Ticaret A.Ş. çatısı altında, internet üzerindeki arama sonuçları, internetten kaldırılmak istenen içerikler, online algı yönetimi, itibar yönetimi ve profesyonel medya ilişkileri konularında uzmanlaşmış bir dijital ajanstır.
PR Krizi Sırasında Online İtibarınızı Nasıl Korursunuz?
“İptal” kültürünün böylesine yaygınlaştığı bir dönemde her markanın bir PR kriziyle karşı karşıya kalması son... devamı>
Oca
2024’ün En Etkili Online Marka İzleme Araçları
Dijital varlığın neredeyse “her şey” olduğu bu dönemde, markalar için çevrim içi itibarı korumanın önemi... devamı>
Ara
Dijital Ayak İzini Temizlemek: Adım Adım Rehber
Herhangi bir kullanıcının sizinle ilgili halka açık verilere ulaşması için yalnızca isminizi bilmesi yeterli. Bu... devamı>
Ara
Reddit ve Forumlardan Zararlı İçerikleri Kaldırma Yöntemleri
Reddit; içerik paylaşma, topluluklar oluşturma ve tartışmalar yapma gibi konularda dünyanın en popüler çevrim içi... devamı>
Eki
Google’da Unutulma Hakkını Anlamak ve Kullanmak
Bir bireyin ya da markanın geçmişte yapmış olduğu hataların çevrim içi ortamda görünür olması olumsuz... devamı>
Eyl
Eski Sosyal Medya Gönderilerini Kalıcı Olarak Silmenin Yolları
Sosyal medya hesaplarınıza giriş yapabildiğiniz zaman eski gönderilerinizi silmek çok kolay. Peki ya e-posta adresinizi... devamı>
Ağu
Markanızı Online Telif Hakkı İhlallerinden Koruma Yöntemleri
Çevrimiçi olarak hizmet veren işletmelerin karşılaştığı en ciddi problemlerden biri şüphesiz telif hakkı ihlalleri. Söz... devamı>
Ağu
Kişisel Fotoğraflarınız İnternete Sızdığında Atılması Gereken Adımlar
Kişisel fotoğraflarınız internete sızdığında, bu yalnızca sizin özel hayatınızın gizliliğinin ihlal edilmesi değil, aynı zamanda... devamı>
Ağu
2024’te Online İtibar Onarımı İçin Etkili Stratejiler
Online itibar yönetimini doğru şekilde gerçekleştirmek yalnızca markanızın itibarını korumakla kalmaz, online başarısını da artırır.... devamı>
Tem
5 Adımda Sosyal Medyada Algı Yönetimi
Sosyal medya markalar için son derece geniş ve dinamik bir ortam sunar. Bu ortam markaların... devamı>
Tem