Sosyal Medyada: Marka Yönetimi Ve Tüketicilerin Algısı

Günümüzde teknolojisinin ilerlemesiyle, tüm markalar satış, pazarlama ve halkla ilişkiler süreçlerini değiştirmeye ve geliştirmeye çalışmaktadırlar.... devamı>

Online İtibar Yönetimi Kimin İşidir?

Yapılan araştırmalar, Türklerin medya hafızasının ortalama 3 sene olduğunu ortaya koymaktadır. Yani Türkler, 3 sene... devamı>

Distile Güvenirliği

Hakkınızda sanal ortam başta olmak üzere oluşturulan yalan veya yanlış bilgiler ile oluşturulan olumsuz algı... devamı>

Magazin İçeriklerinin Kaldırılmasına Yönelik Olarak

Günümüzde magazin içeriklerinin kaldırılması ve genel işleyişe yönelik olarak elde edilen dönüşümlerin sağlanması durumu çok... devamı>

İnternette Pozitif Algı Yaratmanın Önemi

İnternette Pozitif Algı Yaratmanın Önemi Günümüz dünyasında teknolojinin her alanda aktif olarak kullanılması, sanayileşme sektörlerine... devamı>

Sosyal Medyada Profesyonel Algı Yönetimi

SOSYAL MEDYADA PROFESYONEL ALGI YÖNETİMİ Algı yönetimi kavramı, ilk kez ABD Savunma Bakanlığı içerisindeki birimler... devamı>

Magazin Web Sitelerinde Size Ait İçeriklerin Kaldırılması

Magazin Web Sitelerinde Size Ait İçeriklerin Kaldırılması Değişen ve gelişen bir dünyanın içinde yaşıyoruz. Bir... devamı>

Emniyet Genel Müdürlüğü Hack Edildi İddiası

[vc_row][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Son günlerde gündem böylesine yoğun ve üzücü haberler ile dolu iken bu konunun, daha... devamı>

Sosyal Medya ve Online İtibar Yönetimi

Son dönemlerde markalar itibarlarını koruma ve yönetme adına sosyal medya ve online itibar yönetimini kullanmaya... devamı>

Negatif İtibarı Tersine Çevirme Yolları

Değişen ve gelişen teknoloji dünyası markaların itibar çalışmalarını online ortama da taşımaları gerekliliğini doğurdu. Kişi,... devamı>