Hakkınızda Yazılan Şikayetlerin Şirketinize Zararları

Şikâyetleri Göz Ardı Etmeyin

Birey olarak küçük yaşlardan bu yana hatalar yaparız. Gerek kişisel yanlışlarımızın getirisi olan hatalar, gerekse de ailesel olarak toplu hatalar yapabiliriz. Ailemizi bir şirket, kendimizi de o şirketin değişmez elemanı olarak gördüğümüzde bu hataların ailemiz için önemini algılayarak davranırız. Bu dünya üzerinde belki de en değer verilen kurumun aile olması, şirketlerin uzun yıllardan sonra “biz bir aileyiz” mottoları bu hassasiyetlerin iş hayatına da aktarılması, entegre edilmesi ile gerçekleşmektedir.

"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.

Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.

Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.

Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.

Hemen teklif alın

şirket-şikayet

İş hayatında da ailemize verdiğimiz değer gibi şirketimize de önem vermeliyiz. Bu hassasiyeti sağladıkça firma içi tüm faaliyetlerin olumlu biz çizgide yürüdüğüne şahit olunacaktır. Ancak bu hassasiyeti ve gereken ilgiyi, önemi sağlayamayan personellerden ya da değişime kapalı yöneticiler sebebiyle şirket içinde tercih edilen hatalar baş gösterecektir. Bu hataların getirileri de kısa ya da uzun vadede müşteriler tarafından olumsuz geri dönüşler, yani şikâyetler olacaktır. Şikâyetlere önem vermeyen firmaların geleceğe yönelik adımlar atması imkânsızdır.

şikayetlerin-onemi

Şirketin misyonu ve vizyonunun kalitesini müşteriler belirler. Çoğu firma bunun farkındalığında olmadan hareket ettikleri için belirli bir çitanın üzerine çıkamamaktadır. Şikâyetlere önem vermeyen firmalar da sürekli bir hata döngüsüne girdikleri için kaliteli personellerini zamanla kaybederek var olan hatalara da çözüm bulamadan sektörel itibarlarını kaybederler. Özellikle yurtdışı müşterileri bu şikayetlere oldukça önem verdiği bilinmekte olup, şirketlerin de maddiyat beklediği asıl bölge yurtdışı şehirleri olduğu için, böyle bir portföy kaybı şirketi büyük bir sekteye uğratacaktır. Şikâyetlere önem vermeyen firmalar sadece bu durum için bile ayrı bir departman oluşturmalı ve kötü izlenimleri yok etmek adına çalışmalarını hızlandırmalıdır. Tekrar edilen hatalar bir süreden sonra çalışma prensibi yerine geçerek firmanın çöküşünü başlatan sebeplerden olacaktır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir