Geleneksel medya araçlarının ürün ve hizmet satışı üzerindeki etkisinin giderek azalması dijital medya araçlarını çok daha önemli hale getirdi. Bu durum, özellikle ürün ve hizmet satışının büyük ölçüde i̇nternet ortamına taşınması ile iyice derinleşti. Dolayısıyla markalar ürün ve hizmet satışı gerçekleştirmek için dijital medya araçlarını kullanmaya yöneldi. Sonuç olarak markaların kendilerini korumak için çeşitli stratejiler geliştirmesi de bir gereklilik haline gelmiş durumda. Peki Distile’nin müşterilerine sunduğu marka koruma stratejileri neler?
Dijital Medyada Marka İtibarını Korumak Neden Önemli?
Pandemi öncesinde başlayan dijitalleşme süreci, markaların ürün ve hizmet satışını dijital ortamda gerçekleştirmeye başlamasına ve kullanıcıların alışveriş alışkanlıklarının da büyük ölçüde dijital ortama taşınmasına neden oldu. Bu durumun bir sonucu olarak, markaların pazarlama stratejilerini dijital medya araçları üzerinden gerçekleştiriyor olması, son derece olumlu etkiler yarattı. Fakat dijital medya beraberinde her zaman olumlu etkiler getirmiyor. Olumsuz kullanıcı yorumları, sahte incelemeler, marka logolarının ve isimlerinin izinsiz kullanılması da dahil olmak üzere pek çok sorun, işletmelerin online algısına saldırarak itibarın olumsuz etkilenmesine neden oluyor. İtibarın olumsuz etkilenmesi ise mevcut müşterilerin sadakatinin zarar görmesine, potansiyel müşterilerin markadan uzaklaşmasına, dolayısıyla ürün ve hizmet satışının düşmesine neden oluyor.
"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.
Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.
Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.
Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.
Markaların dijital ortamdaki varlıklarının uzun ömürlü olması için söz konusu olumsuz içerikler, sahte incelemeler ve çok daha fazlası ile etkili ve sürekli bir mücadele gerçekleştirmek gerekiyor. Bu da ancak profesyonel destek ile mümkün!
Markaları Dijital Medyada Korumak İçin Distile’nin Sunduğu Çözümler
Markaların dijital medyada korunabilmesi adına bir dizi enstrümanın bir arada kullanılması gerekir. Marka koruma stratejileri kapsamında olumsuz içeriklerin tespit edilmesi, bu içeriklerin i̇nternet ortamından kaldırılması, 7/24 i̇nternet ortamının taranması ve olumsuz içeriklerin anlık olarak yakalanması, yakalanan içeriklerin hızlı şekilde i̇nternet ortamından kaldırılması gibi adımlar izlenir. Sorasında algı yönetimi çalışmaları ile marka itibarının güçlenmesi sağlanır.
Olumsuz İçeriklerle Etkili Mücadele: Distile Monitör Hizmeti
Distile monitör hizmeti, Distile’nin alanında uzman teknik ekibi ile birlikte geliştirdiği algoritmaları kullanır. Distile’nin geliştirmiş olduğu monitör sistemleri sayesinde i̇nternet ortamı 7/24 taranır. Böylece olumsuz yorumlar, sahte incelemeler, haber sitelerinde yayınlanmış olan asılsız haberler de dahil olmak üzere tüm olumsuz içerikler anlık olarak tespit edilir ve bunlara hızlı şekilde müdahale edilir. Nitekim söz konusu olumsuz içerikler hedef kitle ile karşılaşmadan i̇nternet ortamından kaldırılmış olur.
Markalara Özel İçerik Üretimi ve Online Basın İlişkilerinin Etkili Şekilde Kullanılması
Distile, olumsuz içeriklerin markalar üzerinde yarattığı olumsuz etkileri ortadan kaldırmak adına bir dizi çalışma yürütür. Bu çalışmalardan biri de hedef kitlenin doğru bilgiye ulaşması ve markaların kendilerini doğru şekilde ifade etmesi adına işletmelere özel içerik üretimi gerçekleştirilmesidir. Üretilen içeriklerin ve basın bültenlerinin dijital haber ajansları ve sosyal medya platformları aracılığıyla hedef kitle ile buluşması sağlanır ve bu sayede marka imajı iyileştirilir. Distile, üretilen içeriklerin SEO çalışmaları ile desteklenerek arama motorlarında sıralama almasını sağlar ve bu da markaların çok daha geniş bir kitleye ulaşmaları anlamına gelir.
Dijital medya içerisinde gerçekleştirilen karalama kampanyalarının çokluğu ve kullanıcıların olumsuz içeriklerden kolay şekilde etkilenme alışkanlığı, markaların kendilerini doğru şekilde ifade ederek ciddi koruma stratejileri gerçekleştirmelerini bir zorunluluk haline getirmiştir. Eğer siz de dijital medya araçları içerisinde markanızı korumak ve online itibarınızı güçlendirmek isterseniz, hemen şimdi bizimle iletişime geçebilirsiniz.