Şikâyetler Tavsiyeyi Azaltır

Şikâyetler Tavsiyeyi Azaltır İş hayatında bir şirketin ayakta kalabilmesi yapılanmasına, patronun işe bakış anlayışına, personellerin... devamı>

İnternet Üzerindeki İtibarınızı Profesyonel Ekibimize Bırakın

İnternette Sahip Olunması Gereken İtibar Çoğu firma ne kadar çok uluslu olsa da internet siteleri... devamı>

İnternette Pozitif Algı Yaratmanın Önemi

İnternette Pozitif Algı Yaratmanın Önemi Günümüz dünyasında teknolojinin her alanda aktif olarak kullanılması, sanayileşme sektörlerine... devamı>

Hakkınızda Çıkan Güncelliğini Yitirmiş İçeriklerin Kaldırılması

Güncelliğini Yitirmiş İçeriklerinizin Kaldırılması Firmalarda internet üzerindeki itibarları çok önemlidir. Müşteriler bir firma ile çalışmadan... devamı>

Forumlarda Yer Alan Firma Şikayetleri Neden Kaldırılmalı?

Basit Bir Şikâyet İflasınızın Başlangıcı Olabilir Her şirket yapacakları işi faaliyet belgelerinde belirtirler. Belli bir... devamı>

Hakkınızda Yazılan Şikayetlerin Şirketinize Zararları

Şikâyetleri Göz Ardı Etmeyin Birey olarak küçük yaşlardan bu yana hatalar yaparız. Gerek kişisel yanlışlarımızın... devamı>

Markaların Sosyal Medya Yönetiminde Yaptığı Yanlışlar

MARKALARIN SOSYAL MEDYA YÖNETİMİNDE YAPTIĞI YANLIŞLAR… 12 yıl önce Facebook’un, 10 yıl önce Twitter’ın kurulması... devamı>

Sosyal Medyada Profesyonel Algı Yönetimi

SOSYAL MEDYADA PROFESYONEL ALGI YÖNETİMİ Algı yönetimi kavramı, ilk kez ABD Savunma Bakanlığı içerisindeki birimler... devamı>

Online İtibar Yönetimi Ne Değildir?

ONLINE İTİBAR YÖNETİMİ NE DEĞİLDİR? Online itibar yönetimi, kurumsal şirketler, markalar ve marka değeri olan... devamı>

İnternette Telif Haklarını Korumanın Önemi

İNTERNETTE TELİF HAKLARINI KORUMANIN ÖNEMİ… 1995 ve 2001 yıllarında yeniden düzenlenen 5846 sayılı Fikir ve... devamı>

Bu site, size daha iyi bir tarama deneyimi sunmak için çerezler kullanmaktadır. Bu web sitesinde gezinerek, çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.