E-ticaret Sitelerinde Marka İhlallerine Nasıl Müdahale Edilir?

Pandemi sonrası hızını arttıran dijitalleşme süreci, hem e-ticaret sitelerinin hem de bu sitelerde faaliyet gösteren... devamı>

Reddit’te Yanıltıcı İçeriklere Müdahale: Distile İle Adım Adım Kılavuz

Sosyal medya platformları, i̇nternet haber ajanslari ve forumlar da dahil olmak üzere, çeşitli sosyal mecralarda... devamı>

Yelp ve Tripadvisor’dan Olumsuz Yorumları Kaldırma

Yelp ve Tripadvisor, kullanıcıların başta oteller ve restoranlar olmak üzere çeşitli işletmeler hakkında yorumlar yaptığı... devamı>

Distile ile Dijital Medyada Marka Koruma Stratejileri

Geleneksel medya araçlarının ürün ve hizmet satışı üzerindeki etkisinin giderek azalması dijital medya araçlarını çok... devamı>

Distile İle Kurumsal İtibarınızı Geliştirin: Pratik Rehber

Bir şirketin hem müşteriler hem de iş ortakları ve yatırımcılar gözünde olumlu bir itibara sahip... devamı>

Web Siteleri Üzerindeki Sahte İncelemeleri Kaldırmak

Dijital ortamda itibar sahibi olmak, herhangi bir marka ya da işletme için hayati öneme sahiptir.... devamı>

İnternet Üzerindeki Olumsuz Yorumlara Etkili Yanıtlar Verme

İşletmeler, markalar ya da bireyler i̇nternet üzerinde her zaman olumlu yorumlarla karşılaşmaz. Bazen gerçekten yanlış... devamı>

Facebook’ta Sahte Sayfa ve Yorumları Kaldırma

Dünyanın en çok kullanılan sosyal medya platformu olan Facebook her ne kadar Instagram ve yeni... devamı>

Markanızın Online Algısını Nasıl İyileştirebilirsiniz?

Markaların ya da bireylerin dijital görünürlüğünün online algı yönetimi çalışmaları ile olumlu bir hale getirilmesi,... devamı>

LinkedIn Üzerindeki Yanıltıcı İçerikleri Kaldırma

İş dünyasının en önemli sosyal platformlarından olan Linkedin, iletişim ve etkileşimi büyük ölçüde kolaylaştırır. İş... devamı>