Kurumsal Algı Nedir?
İş yaşamında kurumların önemli yeri vardır. Kurumlar toplum nezdinde iyi ya da kötü algılanma biçimlerine göre şekil alırlar. Toplum nezdinde bir kurum ne kadar iyi bir algıya sahipse o derece başarılı olur. Bir kurumun algı operasyonun yüksek olması toplum nezdinde iyi algılanması için iş performansın yüksek olmasına bağlıdır. Yani işini ne kadar iyi yapıyor ve hedef kitli olan toplum ya da müşterilerine değer veriyor ve önemsiyorsa o derecen toplum nezdinde itibar görür. Kurumlar bu anlamda performanslarını yükseltmek ve kişiler tarafından olumlu algılanmak için kurumlarda toplum bilinci ve sorumluluğu olması gerekir. Bu bilinçle hareket eden kurumlar toplumun ihtiyaçlarını önemser, kaliteli işler yapmak için daha çok çalışır ve hayatının her devresinde saygın kimliklerini korumaya çalışırlar. Kurumsal algı bu bakımdan oldukça önemlidir. Kurumsal algı operasyonu olarak toplum algısının iyi yönde olması tamamen sizin kurumunuzun çalışma performansına bağlıdır. Çalışma performansını yükseltmek için yapılması gereken şey belli; Müşteriye değer vermek, müşterinin ihtiyaçlarını önemsemek ve işini kaliteli yapmak. Bunlara dikkat ettiğiniz takdirde kurumsal algı olarak toplum nezdinde o derece iyi yansıyacaksınız.
"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.
Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.
Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.
Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.
İmajınızı En İyi Şekilde Yansıtın
İmaj karşı tarafa kendinizi istediğiniz gibi yansıtma biçiminizdir. İmajınızı en iyi şekilden yansıtmak için kurumsal algı operasyonu olarak insanlar karşısında olumlu ve iyi bir algıya sahip olmanız gerekir. Bu olumlu algının ötesinde sıradışı, başarılı, kaliteli ve önemli bir kurum olarak toplum nezdinde yansımanız imajınızın ne kadar güçlü olduğu algısını karşı tarafa yansıtacaktır. İmajınızın etkileyici olması için yaşam stratejinizde değişiklikler yapabilirsiniz. Örneğin sıradan çalışma şekli ya da yöntemler yerine modern ve yenilikçi yöntemleri denemekten çekinmeyin. Ne kadar iyi olursanız olun müşterilere karşı daima mütevazi ve güler yüzlü olmayı da ihmal etmeyin. Çünkü kurumunuzun başarısı müşterinizin size algılama biçimine göre şekillenir. İşinizdeki başarı durumunuzdaki kat sayılar müşteriyi pek etkilemeyecektir, bunların düşmesi her zaman beklenebilir. Müşteriye davranış biçiminiz ise akılda olumlu ya da olumsuz algı oluşmasına neden olur. Bu açıdan toplum bilincini daima akılda tutan kurumların algı operasyonların çok daha yüksek olduğunu unutmamak gerekir.