Kurumsal İtibarı Oluşturan Unsurlar
İş yaşamı kişinin hayatını devam ettirebilmesi için gerekli ihtiyaçlardan birisidir. İş hayatının iyi ve ya kötü olması kişinin tüm yaşamını neredeyse etkiler. İnsan sosyal bir varlıktır ve devamlı diğer kişiler etkileşim halindedir. Yaşanılan hayat kalitesinin de iyi ve ya kötü olması bir nevi iş hayatındaki başarıyla bağdaşmaktadır. İş yaşamında başarılı sayılmayı tanımlayan kavramlardan birisi itibardır. İtibar kazanılan saygınlık demektir. Bu saygınlık ne kadar iyiyse itibarınız da o derece güçlü olacaktır. İtibar kavramını bireysel olarak kişiler önemsediği kadar kurumlar da önemser. Çünkü bir kurumun itibarının iyi olması başarılı ve kaliteli bir kurum olmasının en temel ölçüsüdür. Kurumsal itibar yönetimi konusunda bizden hemen teklif almak için buraya tıklayın. Online algı ve online itibar yönetimi konusunda uzun yıllardır hizmet veriyoruz.
"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.
Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.
Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.
Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.
Bu anlamda kurumsal itibar oldukça önemli bir kavramdır. Kurumsal itibarın kazanılması için toplum nezdinde olumlu bir algıya sahip olmanız gerekir. Bu da topluma karşı sorumluluğunuz olduğunu bir nevi gösterir. Topluma karşı ne kadar saygınız varsa ve ne derecede toplumu önemseyerek hareket ederseniz itibarınız da daha güçlü olacaktır. Bu güçlü ve olumlu algı sayesinde iş yaşamınız çok daha başarılı bir şekilde olacaktır.
Kurumsal İtibar Unsurları
Kurumsal olarak iş hayatında başarılı olmanız için itibarınızın güçlü olması gerekir. Güçlü bir itibar için gerekli olan bazı unsurlar bulunmaktadır. Kurumsal itibar unsurları olarak şunları sayabiliriz;
- Kurumsal kimlik: Kurumsal itibarın iyi ya da kötü algılanmasında en önemli unsurlardan birisi kurumsal kimliktir. Kurumsal kimliğiniz işini en iyi tanıtan belgedir. Bu açıdan tanıtımınızın iyi olması gerekir. İyi bir tanıtımla kurumsal kimliğiniz çok daha iyi anlaşılır.
- Kurumsal imaj: İmaj, karşı taraftan nasıl görünmek istediğinizi simgeler. Kurumsal imaj da kurumunuzun dışarıya yansımasıdır. Bu açıdan imaj kavramı önemlidir. Kurumunuzun iyi bir imaja sahip olacak yeteneklere, özelliklere sahip olması onu bir adım öne çıkaracaktır.
- Sosyal sorumluluk bilinç: Sosyal sorumluluk topluma karşı olan sorumluluk bilincidir. İş hayatınızın iyi yönde olması müşterilerinizin ya da hedef kitlenin işinize verdiği önemle alakalıdır. Bu açıdan siz müşterilerinize ne kadar değer veriyor ve onların taleplerini önemsiyorsanız toplum nezdinde itibar kazanmanız ve sevilmeniz de o derece iyi olacaktır.