Online İtibar Yönetiminin Markalara Etkisi

 

Önceki yıllarda markalar hakkında gazetelerde, dergilerde çıkan haberler haricinde bilgi sahibi değildik. Ancak teknoloji ilerledikçe, internet yaygınlaştıkça şirketler, markalar, kişiler hakkında çok sayıda bilgi dolaşmaya başladı. Bu bilgilerin bir kısmı doğruyken büyük bir kısmıda asılsız haberdi. Rakip firmaların karalama kampanyasıdır demekte yanlış olmaz.“Online itibar yönetimi alan markalar hangileridir?” dediğimizde akla gelen bu duruma kimlerin ihtiyaç duyduğudur.

"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.

Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.

Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.

Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.

Hemen teklif alın

Ancak “Online itibar yönetimi alan markalar hangileridir?” sorusunu sormadan önce Online İtibar Yönetimi nedir? Kısaca bunu öğrenelim.

Tanımı,

Sanal ortam dediğimiz, arama motorları, sosyal medya hesapları vb. mecralarda sizin itibarınızı korumak ve en iyi seviyeye getirmek anlamındadır.

Online itibar yönetimine neden bu kadar ihtiyaç duyuldu?

Bunun kısaca açıklaması tüketicilerin içeriklere müdahalesidir. Çünkü artık tüketiciler haklarını bilmekte olumlu ya da olumsuz fikirlerini beyaz etmektedir.

denizdistileonline-itibar-yonetimi-araclari.jpg

Özellikle kazancı önemli miktarda artış gösteren, isim yapmış yaygın firmalar bu tarz spekülasyonlara açık durumdadır.

“Online itibar yönetimi alan markalar hangileridir?”

  • McDonalds
  • Starbucks
  • Borusan Holding
  • Onur Air

Yukarıda verdiğim firmalar hepimizin bildiği ticari alanda güven kazanmış firmalardır. Ancak konu online itibar olunca onlarda yaşanacakların önüne geçemediler.

online-itibar-yonetimi-alan-markalar

Starbucks: Arjantin’de üretilen ürünleri kullandıkları için özür dilediler. Bu durum Arjantin’i rencide etti. Sosyal medyada büyük yankı uyandırdı.

online-itibar-yonetiminden-yararlanan-markalar

McDonalds:  #McDStories etiketiyle yazılmış pek çok anı şirketi zor durumda bıraktı. Üzerine obezite konusunda suçlu bulununca satışları bir hayli azaldı.

Bu ve buna benzer olayları yaşayan şirketler, sosyal medya üzerinde çalışmalar yapmış ve yaşanan olayları unutturmak için ellerinden geleni yapmışlardır. Online itibar konusunda yaşananlara kısa örnekler vermeye çalıştım. Siz de firmanız için Online İtibar Yönetimi hizmeti almak isterseniz, profesyonel bir ekiple çalışmanız faydanıza olacaktır. Konuyla ilgili ayrıntılı bilgiyi, web sitemizden edinebilirsiniz.

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir