Değişen ve gelişen teknoloji dünyası markaların itibar çalışmalarını online ortama da taşımaları gerekliliğini doğurdu. Kişi, kurum ve markaların internet ortamındaki takipçilerinde yarattığı algı ve izlenimlerin yönetilmesi şeklinde tanımlanan online itibar yönetimi, günümüzde olmazsa olmaz bir gereklilik haline gelmiştir. Kişi kurum ve markaların internet ortamındaki algı ve itibarının oluşturulması online itibar yönetimi ile gerçekleştirilir fakat olumlu yönde olması beklenen itibar, zaman zaman negatife de dönüşebilir. Bu durum olası bir krizi de beraberinde getirebilmektedir. Bu noktada önemli olan online itibar yönetimi konusunda doğru adımların atılması ve belirlenen plan dahilinde gerekli çalışmaların yapılmasıdır. Negatif itibarı tersine çevirmek için yapılabilecekler nelerdir? Sorusunun yanıtını kısaca iki madde halinde açıklayabiliriz.
"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.
Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.
Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.
Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.
Negatif itibarı tersine çevirmek için yapılabilecekler nelerdir?
–Sürekli online olmak: Online itibar yönetimi için en önemli nokta sürekli güncel ve yeni içerikler paylaşarak hedef kitle ile birebir ilişki halinde olmaktır. Negatif itibarı tersine çevirmek için doğru ve güncel bilgilerinizi onlarla sürekli paylaşarak çıkabilecek olumsuz haberlerin önüne geçebilirsiniz.
-Negatif içeriklere cevap vermek: Negatif itibarı tersine çevirmek için yapılabilecekler nelerdir? sorusunun en önemli cevaplarından biri de kişi kurum veya marka hakkında online ortamdaki negatif yorumlara kibar bir şekilde cevap vererek algıyı olumlu yöne çekmeye çalışmaktır. Yazılan her yorum dikkate alınmalı ve olumsuz içerikler bertaraf edilmelidir.