2024’ün En Etkili Online Marka İzleme Araçları

Dijital varlığın neredeyse “her şey” olduğu bu dönemde, markalar için çevrim içi itibarı korumanın önemi tartışılmaz! Çevrim içi itibarı korumak için yapılabilecek ilk hamleyse marka takibini anlık olarak gerçekleştirmek. Bir marka hakkında sosyal medyada yapılan yorumları, çevrim içi medyaya düşen haberleri ve çok daha fazlasını anlık olarak takip ederek gerekli durumlarda müdahale etmek online marka izleme araçlarıyla mümkün. Gelin, online marka izleme araçlarının itibar koruma stratejileri üzerindeki etkisine ve en etkili online marka izleme araçlarına birlikte bakalım.

2024 Yılının En Etkili Marka İzleme Araçları

2024 yılında markalar ve PR şirketleri tarafından en çok tercih edilen online marka izleme araçları arasından bazıları şunlar:

"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.

Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.

Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.

Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.

Hemen teklif alın
  • Google Alerts,
  • Mentionlytics,
  • Brandwatch,
  • BuzzSumo,
  • Talkwalker,
  • Awario,
  • Semrush,
  • Brand24, 
  • Digimind.

Google Alerts gibi çevrim içi marka izleme araçları genellikle sizin veya ajansınızın yönetmesi gereken özellikler sunar. Genellikle doğrudan bir muhatap bulunmaz. Bu yüzden online izleme araçlarıyla neler yapabileceğinize dair bilgi sahibi olmanız ve hemen arkasından yüz yüze görüşmeler planlayabileceğiniz bir ajansla iletişime geçmeniz gerekir.

Online Marka İzleme Araçları Ne İşe Yarar?

Online marka izleme araçları gerçek zamanlı izlemeden rakip analizine kadar çok sayıda işlevi yerine getirir. Bu işlevler arasından öne çıkanlar şunlardır: 

  • Gerçek Zamanlı Takip: Markaların kendi isminin geçtiği her türlü gelişmeden anlık olarak haberdar olmasını sağlar. Gönderiler, yorumlar, haberler ve çok daha fazlası gerçek zamanlı takiple anlık olarak tespit edilir. 
  • Sosyal Medya Takibi: Sosyal medya platformlarındaki gönderiler, yorumlar ve bahsetmeler anlık olarak tespit edilir ve sosyal medyadaki marka algısına yönelik veriler paylaşılır.
  • Algı Analizi: Olumlu, olumsuz ve nötr bahsetmeler değerlendirilerek geri bildirimler üzerinden iyileştirme stratejileri geliştirir. Markalar iyileştirmeler için hangi alanlara yönelmeleri gerektiğini tespit edebilir.
  • Rakip Analizi: Rakip firmaların dijital ortamda gerçekleştirdiği faaliyetlerin takibi, markaların rekabet avantajı sağlayacak farklılaşma stratejileri geliştirmesine fırsat tanır.

Online marka izleme araçları itibar yönetimi stratejilerinin temelini oluşturur. Süreç müşteri katılımı ve pazar analizleriyle güçlendirerek her geçen gün stratejiler iyileştirilir.

Distile’nin Online Marka İzleme Araçlarıyla Tanışın!

Google Alerts gibi online marka izleme araçlarının sizin için sunduğu seçenekler sınırlıdır. Distile tarafından geliştirilen monitör sistemleri müşteri taleplerine göre özelleştirilerek anlık takip ve veri akışı sağlar. Distile monitör hizmeti sayesinde sahip olabileceğiniz avantajlardan bazıları şunlardır: 

  • Markanızın ihtiyaçlarını tanımlıyor ve online izleme araçlarını bu ihtiyaçlara göre optimize ediyoruz.
  • Marka izleme ihtiyaçlarının değiştiği durumlarda artan veri hacimlerini karışıklık olmadan yönetiyor, markalara ivme kazandırıyor ve izleme araçlarını bu ivmeye göre ölçeklendiriyoruz.
  • Kampanyalar geliştirmek için lokasyon ve dil filtreleri kullanıyoruz.
  • Kamuoyu algısı ve kitle etkileşimi gibi konularda derin içgörüler sağlıyoruz.
  • Elde ettiğimiz verilere dair haftalık ve aylık raporlar sunuyoruz.
  • Yapay zeka destekli analizler gerçekleştiriyoruz.
  • Marka izleme sonucunda elde ettiğimiz verilerle içerik planlaması yapıyor, içerik pazarlaması stratejileriyle marka itibarını güçlendiriyoruz.

Distile olarak sahip olduğumuz 20 yılı aşkın sektör tecrübesiyle yanınızdayız. Marka takibine takılan olumsuz içeriklere anlık olarak müdahale ederek potansiyel krizleri önlüyoruz. İçerik pazarlaması ve SEO çalışmalarıyla online itibarınızı güçlendiriyoruz. Siz de hizmet detaylarımız hakkında kapsamlı bilgi ve hizmet teklifi almak için hemen şimdi bizimle iletişime geçebiliriz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir