Çeşitli stratejiler kullanılarak markaların online itibarının analiz edilmesi, hedef kitle ile doğru bir iletişime ve marka algısının pozitif şekilde inşa edilmesine yardımcı olur. Olumlu geri bildirimlerin üzerine gitmek ve olumsuz geri bildirimleri değerlendirerek bu yönde iyileştirmek yapmak müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır. Ayrıca sektör içerisindeki rekabet dinamiklerini anlamanızı ve sizi rakiplerinizin önüne geçirecek stratejiler belirlemenizi sağlar. Ayrıca hedef kitle odaklı pazarlama stratejileri geliştirmeyi de mümkün kılar. Alanında 20 yılı aşkın bir sektör tecrübesine sahip olan Distile, kullandığı özel araçlar ile markaların online itibarını analiz eder ve bu itibarı güçlendirmek için etkili çözümler geliştirir.
Markaların Online İtibarını Analiz Etmek İçin Distile’nin Kullandığı Araçlar
Dijital dünyanın markalar üzerindeki etkisinin artması, online itibarı da en kritik konulardan biri haline getirdi. Dolayısıyla markaların online itibarına dair yapılan analizlerin iletişim stratejilerine sağladığı katkı da yadsınamaz. Nitekim analiz sonuçları üzerinden geliştirilen stratejiler markalar için pek çok avantajı da beraberinde getiriyor. Alanında uzman teknik ekibi ile markalar için etkili çözümler geliştiren Distile’nin markaların online itibarını analiz etmek için kullandığı araçlardan bazıları ise şu şekilde:
"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.
Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.
Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.
Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.
Sosyal Medya Analizleri
Sosyal medya platformlarını izlemek ve ilgili etiketler üzerinden marka takibi yapmak, kullanıcıların marka hakkındaki düşüncelerini anlamaya yardımcı olur. Ayrıca sosyal medya analiz araçları kullanılarak markaların etkileşimleri, paylaşım sayıları ya da takipçi sayısındaki artış takip edilerek markanın mevcut durumu hakkında fikir sahibi olunur.
Arama Motoru Analizleri
Çeşitli anahtar kelimeler üzerinden yapılan arama motoru analizleri, marka itibarının ne durumda olduğunun anlaşılmasına yardımcı olur. Google, Yelp, TripAdvisor ve daha pek çok platform üzerindeki geri bildirimler, markaların online itibar güçlendirme çalışmaları için kullanışlı referanslar verir.
Rakip Analizleri
Sektörel bazlı genel eğilimler ve bu eğilimler içinde rakip davranışları incelenerek markaların sektörel olarak bulundukları konum tespit edilir. Bu da online itibarı güçlendirmek adına geliştirilecek olan stratejiler konusunda yardımcı olur.
SEO Analizleri
Markaların online görünürlüğünü güçlendirmek adına kullanılan SEO araçları, aynı zamanda markaların online itibarı hakkında da fikir verir. Çeşitli anahtar kelimelerin izlenmesi, web site trafiğinin takip edilmesi ve içerik performansı konusundaki değerlendirmeler markaların online itibarına dair fikir sahibi olmayı sağlar.
Distile Monitör Hizmeti İle Online İtibarınızı Koruyun!
Markaların online itibarlarının analiz edilmesi ve bu yönde stratejiler geliştirmesi artık yadsınamaz bir gerekliliktir. Elbette sahip olunan itibarın korunması da bir o kadar önem taşır. Marka itibarının korunması için sosyal medya platformlarının, arama motorlarının, haber sitelerinin ve daha pek çok dijital mecranın düzenli olarak taranması ve olumsuz içeriklere müdahale edilmesi gerekir.
Distile tarafından geliştirilmiş olan monitör sistemi bütün bir i̇nternet ortamını düzenli olarak, 7 gün 24 saat boyunca tarayarak olumsuz içerikleri anlık olarak tespit eder. Tespit edilen içeriklere teknik ekip tarafından müdahale edilir. Bu içeriklerin hızlı bir şekilde, kaynaklarından kaldırılması sağlanarak markalar üzerindeki olumsuz etkileri bertaraf edilir. Bu da marka itibarının korunmasına destek olur.
Distile, marka itibarının güçlendirilmesi konusunda online basın ilişkilerini ve SEO araçlarını kullanır. Bu araçlar sayesinde markaların negatif şekilde etkilenen online itibarı güçlü bir şekilde inşa edilebilir. Eğer siz de online itibar analizi araçları ile markanızın mevcut durumunu öğrenmek ve Distile’nin etkili çözümleri ile online itibarınızı güçlendirmek isterseniz, hemen şimdi bizimle iletişime geçebilirsiniz.