Online itibar yönetimini doğru şekilde gerçekleştirmek yalnızca markanızın itibarını korumakla kalmaz, online başarısını da artırır. Nitekim bugün tüketiciler ya da markanızın müşterisi olmaya aday kullanıcılar markanız hakkında bilgi toplamak için online incelemeleri ve sosyal medya gönderilerini daha fazla kullanıyor. Hatta BrightLocal araştırması, tüketicilerin yüzde 97’lik kısmının online değerlendirmeleri okuduğunu verilerle ortaya koymuş durumda. Bu yüzden potansiyel müşterilerinizin sizden uzaklaşmasını istemiyorsanız, önce bozulan itibarınızı onarmak, sonra da onu korumak zorundasınız!
2024 Yılı İçin Online İtibar Onarımı Stratejileri
Çevrimiçi görünürlüğün daha önce hiç olmadığı kadar önemli olduğu böyle bir dönümde, işletmelerin en değerli varlıklarından birinin online itibar olduğunu söylemek yanlış olmaz. Gelin zarar görmüş itibarınızı onarmak ve korumak için en etkili stratejilere birlikte bakalım.
"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.
Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.
Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.
Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.
Etkili Sosyal Medya Yönetimi
Sosyal medya platformları, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi tanıtmak, hedef kitleniz ile doğrudan etkileşime girmek için en etkili alanlardır. Bu alanlarda yüksek kaliteli içerikler oluşturmalı, takipçilerinizden gelen yorumlara cevaplar vermelisiniz. Mümkün olduğunca şeffaf davranmalı, işletmeniz ile ilgili doğru ve olumlu bilgileri paylaşmalısınız.
Sosyal medya platformları size kitlenizin davranışları, yaş grubu, alışveriş alışkanlıkları ve konumu da dahil olmak üzere çok kıymetli veriler sağlar. Topladığımız bu verilerle doğru hedef kitleye ulaşmanız da kolaylaşır.
Düzenli İzleme
Çevrimiçi durumunuzu düzenli olarak kontrol etmek, kriz anlarında hızlı reaksiyonlar verebilmenizi sağlar. Örneğin olumsuz bir yorumun marka itibarına zarar vermeden hızlı bir şekilde kaldırılması ya da işletmenize övmek üzere yayımlanmış bir haberin hızlı şekilde sosyal medya hesaplarında paylaşılması, bu düzenli izlemenin bir sonucudur. Her ne kadar çevrimiçi uyarı araçlarıyla izleme yapmak mümkün olsa da, bir çevrimiçi itibar şirketiyle çalışmak çok daha iyi sonuçlar verir.
Müşteri Değerlendirmelerine Yorum Yapma
Yapılan araştırmalar, i̇nternet üzerinden ürün ya da hizmet satın alan kullanıcıların yarısının online değerlendirmeler yazdığını ortaya koymuştur. Ayrıca kullanıcıların önemli bir kısmı, değerlendirmelerine geri dönüş yapan markalara karşı daha büyük bir bağlılık geliştirmektedir. Her ne kadar büyük işletmeler için tüm değerlendirmelere geri dönüş yapmak mümkün olmasa da, özenle yazılmış belli başlı olumlu ve olumsuz yorumlar seçilerek bunlara geri dönüş yapılabilir.
SEO ve İçerik Üretimi
Olumlu içerikler oluşturmak, markanız hakkında en doğru bilgileri paylaşmayı ve hedef kitlenizi eğitmeyi mümkün kılar. Üretilen olumlu içerikler SEO teknikleri kullanılarak promote edilirken, arama motoru sonuçlarındaki olumsuz içerikler de alt sıralara gönderilmiş olur.
Neden Bir İtibar Onarım Hizmeti Almalısınız?
İşletmelerin itibar yönetimini kendi içlerinde etkili bir şekilde yönetebilmeleri oldukça güç. Bu yüzden bu alandaki stratejilerin bir online itibar yönetimi şirketi kurgulanması ve hayata geçirilmesi gerekir. İtibar onarım hizmeti almak size şunları kazandırır:
- İşletmenizin güçlü yanlarını açığa çıkararak olumlu bir marka imajı oluşturur,
- Müşteri güvenini artırarak rakipleriniz karşısındaki seçilebilirliğini güçlendirir,
- Sosyal medya pazarlama stratejileri geliştirerek sosyal ağlarda aktif bir görünürlük yaratır,
- Kriz anlarında yapılan hızlı müdahaleler ile kötü sonuçlar minimize edilir,
- Güçlenen marka imajı sayesinde yeni iş ortaklıkları kurmak mümkün hale gelir.
Bir online itibar onarımı hizmeti aldığınızda, her zaman ulaşabileceğiniz ve destek alabileceğiniz bir uzmanınız var demektir. Alanında 20 yılı aşkın süredir online itibar yönetimi hizmeti veren Distile, geliştirmiş olduğu çözümlerle markaların zarar görmüş itibarını onarır ve çok daha güçlü hale getirir. Siz de hemen buradan bizimle iletişime geçebilir ve bir teklif talebinde bulunabilirsiniz.