Sosyal Medyada Kişisel Marka ve İtibar Yönetimi Nasıl Yapılır?
İnternet dünyasında sosyal medya oldukça hem bireysel hem de kurumsal olarak kullanılmaktadır. İnsanlar sosyal medya sayesinde diğer kişilerle amaçlarına göre etkileşime girmektedirler. Bu etkileşim neticesinde hedeflerine ulaşmaktadırlar. Kurumlar ürünlerini satmak için artık teknik yollar tercih etmek yerine daha etkili yollar deneyerek hedef kitleleri kendilerine çekmektedirler. Bu etkili yollardan birisi de kişisel markadır. Sosyal medyada kişisel marka kullanımı ile itibar yönetimini en iyi şekilde sağlayabilir ve kurumunuz için arzu edilen hedef kitleyi kendinize en iyi şekilde bağlayabilirsiniz. Nasıl mı? Gelin bu sorunun cevabını yazımızın devamında vermeye ve sizi bu konuda en iyi şekilde aydınlatmaya çalışalım:
"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.
Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.
Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.
Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.
Kişisel Marka Nedir ve Ne Amaçla Yapılır?
Kişisel marka, kişinin kendini ön plana çıkararak işinde en iyisi olduğu izlenimini sağlayarak akılda kalmaktır. Kişisel markanın amacı hedef kitleye yani müşterilere ulaşmak için daha etkili bir yol olan iletişim kanalını kullanmaktır. Bunun için de teknik bilgilerle ürün satışı yapmak yerine bu işle uğraşan ve alanında uzman olan kişilerle irtibata geçmek daha kolay olacaktır. Böylece insanlar bir ürün satın alırken o ürün konusunda uzman olan kişilerle irtibata geçerek ürün hakkında istediği bilgiyi sorabilir. Böylece ürün hakkında daha çok bilgi edinir ve ürünün güvenirliği konusunda aklındaki soru işaretlerine cevap bulur.
Kişisel Markanın Önemi ve Kişisel Markanın Oluşturulması
Kişisel markanın önemi konusunda şunları söyleyebiliriz. Kişisel marka ile akla gelen ilk isim olacağınız için sizin sayenizde ürünlerin satılması daha hızlı olacaktır. Bu açıdan kişisel anlamda marka olmak istiyorsanız şunları yapabilirsiniz;
- Sizi diğerlerinden ayıran farkı belirterek markanızı en iyi şekilde tanımlayın.
- Etkilemek istediğiniz kitleleri düşünerek hedef kitlenizi belirlemeye çalışın.
- Profesyonel anlamda resim çektirin. Profesyonel olarak görülen resimler arama sonuçlarında da ilk sıralarda görünür. Bu açıdan resminizi profesyonel anlamda çektirmeyi ihmal etmeyin.
- Dijital imaj ve itibarınızı en iyi şekilde kuvvetlendirin. Çünkü insanlar sizinle görüşmeden önce sizinle ilgili arama yaparak sizin hakkınızda fikir edinmek isterler. Bu anlamda sizinle ilgili izlenimler ne kadar iyi olursa dijital imajınız ve itibarınız da o ölçüde güçlü olur.